Gå til innhold

Sminke og parfyme, jeg vil at jenta......

Anbefalte innlegg

Gjest Hannkjønn og dama mi

Er det sexy og opphissende at jenta har på seg (mye) parfyme og sminke når man har sex?. Selv liker jeg den mildere utgaven.

Og hva med mannen?, skal han lukte (noen oser) parfyme og som sminker seg.

En annen ting, dama mi synes at mange gutter ikke steller tennen sine, jeg er enig med henne i det og vi synes munnen bør være ren og velstelt.

Det gir sånn velvære ved kyssing/klining osv.

Ups, jeg kom på en ting til. Hva med undertøy til menn?.

Boxser er jo en ting, synes dama, men det passer ikke til alle, der er jeg heldig, jeg har lårmuskler.

Fem om dagen - sex om kvelden.

(Det er sant!)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70415-sminke-og-parfyme-jeg-vil-at-jenta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm, jeg har ikke sex med klærne på, ikke undertøy heller...

dessuten, hadde sambis dukka opp med masse sminke og parfyme hadde jeg fort følt det slik at jeg hadde vært hos ei hore... nei fysj av meg, slutter meg til -mann- under her. en dusj gjør underverker...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...