Gå til innhold

hvordan forholde seg til tredjemann

Anbefalte innlegg

Mannen min og jeg har i lengre tid fantasert om å være tre i senga, og for et par uker siden fikk vi sjansen. Opplevelsen gikk fantasien en høy gang, og både vi og tredjepersonen er villige til flere "møter".

Det som kompliserer det hele noe er at tredjepersonen, som er mann, bor i samme flermannsbolig som oss. Jeg forsøker i det daglige å forholde meg til ham som til de andre naboene, men det er jo ikke helt enkelt da. Jeg er dessuten litt bekymret for at det skal utvikles følelser utover det seksuelle, aller mest fra hans side.

Hvordan bør jeg forholde meg til situasjonen? hva bør jeg tillate meg i det daglige, og hva bør jeg styre unna? epost, sms, besøk????

Håper noen kan råde meg litt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70477-hvordan-forholde-seg-til-tredjemann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...