Gå til innhold

Akinna og andre rugere :o)

Anbefalte innlegg

Hei akinna - og dere andre som ruger :o)

Tenkte det var best å svare deg i en ny tråd! Det ble jo totalt kaos av det innlegget mitt om pers. meldinger. Og jeg som aldri har satt i gang en diskusjon her inne før!! HJELP!! ;o)

Joda...ruginga går greit den. Er på dag 8 nå (inkl. innsettingsdagen) Har hatt skikkelig mensmurring i dag...ikke noe gøy :o( Men det trenger jo ikke bety at løpet er kjørt av den grunn. Men tiden for gransking av dopapiret er så absolutt kommet!! ;o)

Hva med deg? Hvilke symtomer har du? Er du på dag 5 eller 6 nå?

Hadde vært kjekt med en statusrapport fra dere andre også :o)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70500-akinna-og-andre-rugere-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Silvana1365380201

Heil Trollmor og Akinna (og andre rugere selvfølgelig)

Høy temperatur her inne. Kan bli itt mye for en stakkar nykommer....... Klarer ikke helt å henge med på hvor de forskjellige innleggene hører til hele tiden heller, men det skal sies at jeg kom inn på dette forumet for første gang i går.

Jeg er på rugedag nr 4. Er fortsatt uvel, oppblåst, "stinn". I morges var jeg fryktelig kvalm, og er det fortsatt innimellom, og særlig når jeg har spist. Har fått veldig halsbrann også. Dette er selvfølgelig tegn man kan tolke positivt, men jeg synes det er litt vel tidlig i prosessen........ Er litt mer nøktern i mine forhåpninger denne gangen, til tross for at oddsen i utgangspunktet er på vår side i forhold til første forsøk.

Jeg har et barn fra tidligere på 9 år, og det lille jeg husker fra svangerskapet var at jeg slet veldig med halsbrann...... Drakk "bøtter" med melk, og har ikke rørt noe særlig av dette i ettertid, før i dag.....

Hyggelig å dele erfaringer med dere i samme situasjon som meg.

Gidder ikke å henge meg opp i sutremeldinger, de får bare vær der. Tror det er det aller beste, la "sutrerne" få ingen eller liten respons.....

Snakkes!

Oppmuntringshilsen fra

Hei alle sammen!:)

Er på vel på rugedag 5 inkl. innsettingsdagen, formen er fin, men jeg er "rar" i magen. Kjenner vel at de største smertene i forbindelse med uttak og innsetting begynner å forsvinne, så nå venter jeg på andre symptomer!

Glad tiden går ganske fort når jeg jobber, men så er jeg litt redd når jeg stresser da... Testing blir det i neste uke, 11. etter planen, skal hvertfall prøve å holde meg til det.

Når skal du teste Silvana? Hvor tar du forsøket?

Trollmor, kun noen dager igjen nå, klarer du å holde deg til søndag?

Dette er spennende, hvem andre er det som ruger nå om dagen?

Klem

Silvana1365380201

Hei alle sammen!:)

Er på vel på rugedag 5 inkl. innsettingsdagen, formen er fin, men jeg er "rar" i magen. Kjenner vel at de største smertene i forbindelse med uttak og innsetting begynner å forsvinne, så nå venter jeg på andre symptomer!

Glad tiden går ganske fort når jeg jobber, men så er jeg litt redd når jeg stresser da... Testing blir det i neste uke, 11. etter planen, skal hvertfall prøve å holde meg til det.

Når skal du teste Silvana? Hvor tar du forsøket?

Trollmor, kun noen dager igjen nå, klarer du å holde deg til søndag?

Dette er spennende, hvem andre er det som ruger nå om dagen?

Klem

Hei igjen.

Jeg håper også at det er andre symptomer som melder seg enn smertene etter uthentingen.

Jeg skal teste 10. og er sykmeldt til og med denne dagen. Valgte den løsningen denne gangen, noe jeg er glad for med tanke på ubehaget.

Jeg tar forsøket mitt på Riksen. Hva med deg Akinna?

Andre?

Jeg er på rugedag 10. Tester i morgen eller onsd. Gruer meg selv om jeg er overbevist om at jeg er gravid (ca. 95% sikker :o) ) Grunnen er at jeg har alt av symptomer (har vært gravid to ganger før - har ett barn og en abort i mars) Skuffelsen kommer til å bli enorm om det viser seg at jeg tar feil ... *sukk* Skal holde dere oppdatert.

Lykke til dere andre!!!

klem

bobla1365380358

Hei igjen.

Jeg håper også at det er andre symptomer som melder seg enn smertene etter uthentingen.

Jeg skal teste 10. og er sykmeldt til og med denne dagen. Valgte den løsningen denne gangen, noe jeg er glad for med tanke på ubehaget.

Jeg tar forsøket mitt på Riksen. Hva med deg Akinna?

Andre?

hei silvana

hører du er sykemeldt til du skal teste..

jeg tar også forsøk på RH og lurer på om du bare spurte legen på RH om utvidet sykemelding, eller fikk du det av fastlegen?

lykke til med videre ruging (c;

mvh

Annonse

Silvana1365380201

hei silvana

hører du er sykemeldt til du skal teste..

jeg tar også forsøk på RH og lurer på om du bare spurte legen på RH om utvidet sykemelding, eller fikk du det av fastlegen?

lykke til med videre ruging (c;

mvh

Hei Bobla

Jeg har tidligere snakket med de på RH om dette, men fått beskjed om at de ikke har fullmakt til å sykmelde lenger enn de 4 (?) dagene de gjør.

Jeg har derfor alliert meg med min fastlege. Det var i grunnen hun som satt meg på "idéen" i tillegg til at jeg har fått dette rådet av andre jeg kjenner som har vært gjennom det samme.

Hvor langt har du kommet?

Uansett, lykke til du også!!

Silvana1365380201

Jeg er på rugedag 10. Tester i morgen eller onsd. Gruer meg selv om jeg er overbevist om at jeg er gravid (ca. 95% sikker :o) ) Grunnen er at jeg har alt av symptomer (har vært gravid to ganger før - har ett barn og en abort i mars) Skuffelsen kommer til å bli enorm om det viser seg at jeg tar feil ... *sukk* Skal holde dere oppdatert.

Lykke til dere andre!!!

klem

Hei du Luckyto! Holder pusten! Dette er utrolig spennende.

Krysser fingrer, armer og ben for deg!!!!!

Lykke til dere andre!!!

klem

Hei på dere :o)

Jeg er også sykemeldt frem til dagen etter testedag, dvs. t.o.m den 9/9. Fikk sykemelding av fastlegen min som er meget forståelsesfull på dette området. Hun mener at hva gjør vel et par ukers sykemelding, når det er snakk om fremtiden vår ;o)

Så jeg har hatt god tid til å være på nett de siste dagene, som dere sikkert har oppdaget ;o) Er vel best jeg ligger litt lavt i terrenget noen dager nå, til den værste stormen har lagt seg!

Luckyto: Lykke til med testen!!! Håper inderlig at du har rett og at det blir 2 blå :o)

Akinna: Håper jeg holder ut helt til søndag. KAN jo hende jeg sniker meg til en test på lørdag, men jeg tør ikke teste noe tidligere enn dag 13! Det er så spennende at jeg holder det nesten ikke ut :o/

Silvana:Velkommen til dette forumet, som egentlig er et harmonisk og fredelig forum :o)

Lykke til med test den 10! :o)) Måtte det bli 2 blå på oss alle sammen, og massevis av mai-barn!!!

Klem til dere alle fra

bobla1365380358

Hei Bobla

Jeg har tidligere snakket med de på RH om dette, men fått beskjed om at de ikke har fullmakt til å sykmelde lenger enn de 4 (?) dagene de gjør.

Jeg har derfor alliert meg med min fastlege. Det var i grunnen hun som satt meg på "idéen" i tillegg til at jeg har fått dette rådet av andre jeg kjenner som har vært gjennom det samme.

Hvor langt har du kommet?

Uansett, lykke til du også!!

hei

takk for svar!

har snakket med fastlege og alliert meg jeg også,men hun anbefalte meg å prøve å få all sykemld. på RH. men hun skulle gi meg en sykemld. hvis ikke det gikk (c;

2 icsi, er på dag 5 i stikkingen..nærmer meg nå...(c;

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...