Gå til innhold

Frustrert etter ekteskap


Gjest alene ... om alt

Anbefalte innlegg

Til deg må jeg bare si: Du kan ikke ha lest tilstrekkelig av hva jeg har skrevet, før du "begikk" dette svaret...

Les!....Vitner jeg om en person som ikke har vist omtanke og ansvar for min datter og hennes mor?

Med andre ord er du av typen som ikke skjønner hva folk sier til deg. Jeg syntes det var ganske vanvittig at du ikke skjønte det zirine skreiv, så jeg prøvde å være enda mer klar. Men det holdt ikke.

Sitat: "Les!....Vitner jeg om en person som ikke har vist omtanke og ansvar for min datter og hennes mor?" Nei, du gjør ikke det, og det sier jeg også til deg. Du gjør en god ting, ingen tvil om det. Men jeg nevnte en del betenkligheter, som du tydeligvis ikke skjønte noenting av.

Utover det gidder jeg ikke å gjenta jeg og andre allerede har sagt. Les sjøl istedet!

Det jeg lurer på nå er om du er dum, eller om du bare gjør deg dum. Jeg synes i grunnen det siste er det verste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Zirine

    15

  • flisa

    10

  • musikeren

    3

  • afytos

    3

Mest aktive i denne tråden

Med andre ord er du av typen som ikke skjønner hva folk sier til deg. Jeg syntes det var ganske vanvittig at du ikke skjønte det zirine skreiv, så jeg prøvde å være enda mer klar. Men det holdt ikke.

Sitat: "Les!....Vitner jeg om en person som ikke har vist omtanke og ansvar for min datter og hennes mor?" Nei, du gjør ikke det, og det sier jeg også til deg. Du gjør en god ting, ingen tvil om det. Men jeg nevnte en del betenkligheter, som du tydeligvis ikke skjønte noenting av.

Utover det gidder jeg ikke å gjenta jeg og andre allerede har sagt. Les sjøl istedet!

Det jeg lurer på nå er om du er dum, eller om du bare gjør deg dum. Jeg synes i grunnen det siste er det verste.

Sannsynligvis er du en mann som er skilt, og som kun betaler minimumsbidraget, til tross for at du har en veldig OK eks.

Kan hende du til og med har god samvittighet for det...

Men det gnager nok litt å registrere at det finns skilte menn som opptrer generøst.

...og hvis du ikke har fått det med deg enda, så _hvis_ jeg hadde hatt en bitchy eks, så hadde jeg funnet andre "kanaler" for å la tilstekkelig bidrag tilflyte barnet, jeg hadde ikke LATT VÆRE å betale "merbidrag" for det.

Ganske bemerkelsesverdig at du ikke har fått med deg dette i dialogen med Zirine. Men hvis du hadde fått det med deg, så hadde jo det tatt brodden av, og hindret deg i den "argumentasjon", som du i første svar liksom hadde bestemt deg for å benytte...

Ikke svært mye imponert over din deltagelse i denne tråden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis er du en mann som er skilt, og som kun betaler minimumsbidraget, til tross for at du har en veldig OK eks.

Kan hende du til og med har god samvittighet for det...

Men det gnager nok litt å registrere at det finns skilte menn som opptrer generøst.

...og hvis du ikke har fått det med deg enda, så _hvis_ jeg hadde hatt en bitchy eks, så hadde jeg funnet andre "kanaler" for å la tilstekkelig bidrag tilflyte barnet, jeg hadde ikke LATT VÆRE å betale "merbidrag" for det.

Ganske bemerkelsesverdig at du ikke har fått med deg dette i dialogen med Zirine. Men hvis du hadde fått det med deg, så hadde jo det tatt brodden av, og hindret deg i den "argumentasjon", som du i første svar liksom hadde bestemt deg for å benytte...

Ikke svært mye imponert over din deltagelse i denne tråden..

Velvel, du skjønner visst bare det du vil skjønne, i tillegg til det fantasien skaper.

At du ikke er imponert klarer jeg ganske godt å leve med. I det minste klarer jeg å se flere sider av en sak, til dømes din og zirines, og å gjørra meg opp meninger.

Jeg trur vi lar det ligge der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velvel, du skjønner visst bare det du vil skjønne, i tillegg til det fantasien skaper.

At du ikke er imponert klarer jeg ganske godt å leve med. I det minste klarer jeg å se flere sider av en sak, til dømes din og zirines, og å gjørra meg opp meninger.

Jeg trur vi lar det ligge der.

Det er vel egentlig det beste, ja...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velvel, du skjønner visst bare det du vil skjønne, i tillegg til det fantasien skaper.

At du ikke er imponert klarer jeg ganske godt å leve med. I det minste klarer jeg å se flere sider av en sak, til dømes din og zirines, og å gjørra meg opp meninger.

Jeg trur vi lar det ligge der.

jeg tror også du skulle lest helt ned! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...