Gå til innhold

MÅ jeg virkelig rotfylle (har dessverre ikke visa) men hjelp meg

Anbefalte innlegg

Hei

For 4 år siden fikk jeg megavondt i hjørnetannen ? oppe (første jeksel og liten )

Var akutt hos tannlegen og hun fjernet fyllingen ,renset og satte inn en midlertidig fylling..Denne midlertidige fyllingen har jeg ennå.Har ikke hatt vondt siden og har såååå tannlegeskrekk at jeg ikke har gjordt noe med den...Hullet er ganske stort og jeg har nå vært hos en ny tannlege og boret mine 3 små hull og huttetu og fælt det var (skikkelig redd altså)

Må jeg virkelig rotfylle den ? Har jo ikke gitt noen smerter men jeg tygger ikke der siden jeg er redd den skal knekke..

Hun tanndama snakket også om at det måtte en krone på og da dro jeg meg enda lenger vekk fra det besøket..

Hva skal jeg gjøre ?

Kan man være så redd at man kan få sånt i narkose ?

Er skikkelig redd jeg altså

MVH

Fortsetter under...

Jeg svarer deg her også jeg.

Tror ikke du skal være redd når det gjelder rotfylling, man kjenner ingenting hvis man får tilstrekkelig med bedøvelse, også er det bare røntgenbilde som kan avgjøre om det trengs rotfylling eller ei.

Jeg kan anbefale deg en tannleg på Skjetten, nordbyveien 2.etasje i senteret der. De har lyse fine lokaler, alt utstyr er nytt og pleiere og tannlege kjempeflinke!

Jeg har megatannlegeskrekk og er vel kjent rundt på de samtlige tannlegekontor i landet *hehe* på Skjetten gikk jeg 7-8 ganger(en gang hver 14.dag)-slå den, ikke dårlig til a være meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...