Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Har mistet litt oversikten i det siste, hvem sprayer og hvem stikker nå?

Jeg er på spraydag 18 og våkner hver natt av hetetokter nå ;) Så her fungerer bivirkningene bra ihvertfall ;)

Begynner å stikke på torsdag og gleder meg til det ;) (jeg må være syk på sinnet...)

Lykke til alle rugere!! Vi sprayere og stikkere puster dere i nakken =) Måtte vi få 2 blå alle sammen =)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70576-oppdatering-sprayere-og-stikkere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei tieto!

Godt forslag, jeg har mistet oversikten jeg også. Jeg er på min 19 spraydag idag og begynner med stikkingen i kveld! Gleder meg jeg også, så vi er flere skruller her!

Jeg svetter og fryser om hverandre om natten, men ellers så er jeg fri for bivirkninger. Regner med stikking i ca. 14 dager før det bærer til Århus. Nå nærmer det seg virkelig!

Lykke til på torsdag tieto!

Lykke til dere andre også, spesielt til dere som ruger!!

Klem kul

Hei.

Var hos legen på fredag og jeg skal ikke spraye denne gangen. Jeg skal begynne å stikke på andre mensdag som er neste uke allerede. Gjett om jeg gleder meg.

Endelig er jeg igang igjen.Det kjennes godt etter å hatt en pause.

Klem

Hei!

Du bodde på Cyper'n ikke sant?

Blir spennende å høre hvordan forsøket går uten nedregulering på forhånd, tror ikke jeg har hørt om det her i Norge? Krever jo større oppfølging i forkant, men akk så deilig å slippe nedreguleringen da :)

Lykke til Soulla!!

Annonse

Hei tieto

Er på andre stikk i dag. Satte første i går kveld. Akk for en lettesle å bare spraye to ganger om dagen.

Skal til Haugesund 13. sept. for å sjekke ståa. Håper det beste - frykter det verste.

Lykke til alle sammen her inne - hvor enn man er i prosessen ....

mvh

Hei!

Du bodde på Cyper'n ikke sant?

Blir spennende å høre hvordan forsøket går uten nedregulering på forhånd, tror ikke jeg har hørt om det her i Norge? Krever jo større oppfølging i forkant, men akk så deilig å slippe nedreguleringen da :)

Lykke til Soulla!!

Hei.

Ja jeg er veldig glad jeg slipper unna sprayen denne gangen, men jeg har heller ikke hørt om andre som har gjort det.

Håper ikke det er negativt.

Klem (c;

Hei !

Dette er mitt andre IVF-forsøk, og jeg skal sette sprøyte nr. 7 i kveld.

Jeg håper det holder med 10 sprøyter (150ie) denne gangen også.

Jeg skal til kontroll og ultralyd på Rikshospitalet til torsdag.

Er det flere her som skal til Rikshospitalet på torsdag?

Lykke til alle sammen!

Hei!

Har ikke vært her inne på en liten stund nå, men er nå ignag med fjerde forsøk. Er på 4 spray dag, så det er et stykke igjen... Håper jeg slipper billig unna med bivirkninger denne gang, forrige forsøk var et mareritt!

Med ønske om positiv test for alle!!!

Hei.

Var hos legen på fredag og jeg skal ikke spraye denne gangen. Jeg skal begynne å stikke på andre mensdag som er neste uke allerede. Gjett om jeg gleder meg.

Endelig er jeg igang igjen.Det kjennes godt etter å hatt en pause.

Klem

Ble litt nysgjerrig på forsøket ditt. Hvor tar du forsøket hen og hvem foreslo å gjøre det på denne måten?

Jeg prøvde å få til forsøk uten nedregulering denne gangen jeg også (Har lest at det skal være veldig bra) Men sykepleieren på RH visse ikke noe om det. så da ble det full pakke igjen.

Ønsker deg lykke til!

Annonse

Ble litt nysgjerrig på forsøket ditt. Hvor tar du forsøket hen og hvem foreslo å gjøre det på denne måten?

Jeg prøvde å få til forsøk uten nedregulering denne gangen jeg også (Har lest at det skal være veldig bra) Men sykepleieren på RH visse ikke noe om det. så da ble det full pakke igjen.

Ønsker deg lykke til!

Hei!

I Norge kan du ta forsøk på naturlig syklus på Røde Kors klinikken vet jeg. Tror ingen offentlige sykehus har denne muligheten.

Soulla bor på Kypros og tar forsøket sitt der =)

Jeg skal starte spraying på torsdag 5 sept og har uttak på St. Olav i uke 40 en gang. Gler meg til å komme igang. Det er nesten slik at jeg ikke kan vente...tullete er vi som gleder oss til at hormonene/bivirkninger kommer og "tar" oss....Har hatt en god pause siden februar da vi hadde et mislykket forsøk og føler at batteriene er godt laddet opp. Denne gangen skal det gå bra!

Hei,

Jeg er kommet til spraydag 17 og i dag var jeg på Ullevål på undersøkelse,så i morgen kveld setter jeg første sprøyte.Endelig!!Jeg har foresten fått mensen som er kommet som den skulle,men det var ingen nødvendighet med det,men nå er den da her.

Den første Ul skal jeg ha den 12/9,så dette går unna nå.

Da er det bare å krysse fingrene og håpe på to blå.

Lykke til!!

bobla1365380358

Hei,

Jeg er kommet til spraydag 17 og i dag var jeg på Ullevål på undersøkelse,så i morgen kveld setter jeg første sprøyte.Endelig!!Jeg har foresten fått mensen som er kommet som den skulle,men det var ingen nødvendighet med det,men nå er den da her.

Den første Ul skal jeg ha den 12/9,så dette går unna nå.

Da er det bare å krysse fingrene og håpe på to blå.

Lykke til!!

hei cemi

så fint at mensen endelig kom...

har hørt før at man ikke MÅ ha mens før sprøyter...er deilig å endelig kunne starte tenker jeg...(c;

lykke til videre

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...