Gjest høstkåt Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Høres kjent ut. Fikk det slik da jeg ble singel! Nyt det mens du har det, men ta hensyn til kjæresten din om du fortsatt vil ha ham. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70622-sexgal-over-natten/page/2/#findComment-340828 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest little girl Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Jeg tror det er helt normalt å tenne på andre mennesker sånn som det du gjør i perioder selv om man er i et forhold. Spesielt hvis forholdet man er i da ikke er så "lidenskapelig". Men - før du gjør noe ut av det hele burde du tenke over hva du har og eventuelt står i fare for å miste om du går hen og er utro, syns jeg. Er det verdt risikoen for å miste den kjæresten du har nå? Prøv å gjøre forholdet til kjæresten din mer spennende. Snakk "dirty" med han, prøv sex andre steder enn dere vanligvis pleier å ha det Kanskje det er det som skal til Når det er sagt, - jo, det kan være stor forskjell på sex utfra hvem du har sex med. Veldig stor forskjell! Noen kan få deg tent bare ved en uskyldig berøring, mens man knapt merker at det bruser med en annen partner. Jeg vet - har hatt et sånt forhold tidligere som alt bare stemte sånn sett. Har også vært i forhold der sex'en var sånn "passe". Men - man kan gjøre et "kjedelig" sexliv mer spennende også - helt sant! Lykke til uansett hva du nå velger å gjøre takk for fint svar Mange bra tanker der ja... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70622-sexgal-over-natten/page/2/#findComment-340829 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dirty little girl Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Høres kjent ut. Fikk det slik da jeg ble singel! Nyt det mens du har det, men ta hensyn til kjæresten din om du fortsatt vil ha ham. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70622-sexgal-over-natten/page/2/#findComment-340834 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Mener du at dette aldi går over?? Liksom jeg er dømt til et liv som sexslave og kommer aldri til å fungere i et forhold? Jeg vil jo egentlig bare teste en annen... Andre i lange forhold tenker kanskje ikke slik, nettopp fordi de har testa litt først?? Ka du tru mrxx -- Am I domed? Joda, det går nok over, men jeg tror ikke at det går over ved at du er utro en gang. Hvis du går fra han du er sammen med og lever livet litt, så vil du nok få behov for å roe deg etterhvert. men jeg tror ikke det å være utro en gang vil slukke lystene dine. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70622-sexgal-over-natten/page/2/#findComment-340850 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kåt og yr Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 JEG VIL IKKE VÆRE VOKSEN!!!!! *flushing* Så at little girl er hyper-kåt idag! Ingenting galt med det, snarere tvert imot. Selv er jeg noen år eldre, jenta mi er også over 25, og våre erfaringer er langtifra at man (og særlig jenter) blir mindre kåte med årene. TVERT IMOT! Selvsagt er det sterke følelser involvert, og jeg har selv heller ikke hatt altfor mange partnere, så jeg vet godt hva little girl prater om og føler når du skriver du gjerne vil "utsette" det å bli "voksen". Bottom line er: å være kåt er bra, nyt livet, vær ærlig med deg selv (!) og med de du er glad i. Du vil i alle fall ikke bli mindre "frustrert" av å føle deg bundet til noe du ikke er sikker på du vil binde deg til, i alle fall ikke ennå. Sex er ment å gi livsglede - husk det... Ingen eier deg. Gi deg til den/de du føler fortjener det, og som verdsetter deg for den du er. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70622-sexgal-over-natten/page/2/#findComment-340859 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest little girl Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Så at little girl er hyper-kåt idag! Ingenting galt med det, snarere tvert imot. Selv er jeg noen år eldre, jenta mi er også over 25, og våre erfaringer er langtifra at man (og særlig jenter) blir mindre kåte med årene. TVERT IMOT! Selvsagt er det sterke følelser involvert, og jeg har selv heller ikke hatt altfor mange partnere, så jeg vet godt hva little girl prater om og føler når du skriver du gjerne vil "utsette" det å bli "voksen". Bottom line er: å være kåt er bra, nyt livet, vær ærlig med deg selv (!) og med de du er glad i. Du vil i alle fall ikke bli mindre "frustrert" av å føle deg bundet til noe du ikke er sikker på du vil binde deg til, i alle fall ikke ennå. Sex er ment å gi livsglede - husk det... Ingen eier deg. Gi deg til den/de du føler fortjener det, og som verdsetter deg for den du er. he he jeg har funnet en løsning... Jeg har kontakt med han på 26 år på sms, litt nå og da. I tilegg så vil ingen noengang finne det ut hvis ikke jeg sier det (vantett)... og han er så sinnsykt dirty, at jeg blir endel satt ut, så da får jeg liksom nok... Og da kan jeg gi kjæresten min all den kjærligheten han fortjener, uten bitterhet og følelser som sier at jeg "skulle ikke ha møtt deg før neste år" følelser Takk for fint(e) svar, godt at jeg ikke er alene, kanskje det er ytterst normalt å være dirty fra tid til annen. Kanskje vi skal innføre en ny natur-lov også;... Sex og samliv er to separate sysler som ikke kan samenlignes... Som jogging og arbeid, man må ikke jogge sammen kollegaer... Migami er kanskje slik det burde være, for kjærligheten føles helt andeledes Hva tror du? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70622-sexgal-over-natten/page/2/#findComment-341660 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kåt og yr Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 he he jeg har funnet en løsning... Jeg har kontakt med han på 26 år på sms, litt nå og da. I tilegg så vil ingen noengang finne det ut hvis ikke jeg sier det (vantett)... og han er så sinnsykt dirty, at jeg blir endel satt ut, så da får jeg liksom nok... Og da kan jeg gi kjæresten min all den kjærligheten han fortjener, uten bitterhet og følelser som sier at jeg "skulle ikke ha møtt deg før neste år" følelser Takk for fint(e) svar, godt at jeg ikke er alene, kanskje det er ytterst normalt å være dirty fra tid til annen. Kanskje vi skal innføre en ny natur-lov også;... Sex og samliv er to separate sysler som ikke kan samenlignes... Som jogging og arbeid, man må ikke jogge sammen kollegaer... Migami er kanskje slik det burde være, for kjærligheten føles helt andeledes Hva tror du? Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal svare: På den ene siden er jeg glad for at du kan ha dine heftige fantasier og små private gleder uten å måtte ta et drastisk steg du ikke vil ta. At du synes du har gjenvunnet kontrollen på en måte...ved å begrense "aktiviteten" til heftig korrespondanse! Og at det hjelper deg til å holde balansen i privatlivet... På den annen side er jeg ikke sikker på om det er en "endelig" løsning. Blir du opphisset av en, og drar hjem for å fullbyrde saken, er noe som kan bli slitsomt i lengden. Alle (!!!) opplever før eller siden, etter kortere eller lengre tid, at de blir kåt på andre enn sin faste partner, det tror jeg er viktig å huske på. Partneren din må også investere for å holde deg godt foret på god sex, du kan ikke simpelthen tro at det er du som er litt nymfo fordi du blir "sexgal over natten". Om du finner ut at du har adskillig større og mer variert appetitt en ham så er det et problem for dere begge. Eller: har du tenkt på at det kan være motsatt: at han ønsker du var mere "nymfo" enn du gir uttrykk for overfor ham (det skriver du ikke så mye om). Med andre ord: du må overbevise deg selv om at kåte ord er nok (avspredning) for deg. Er svaret ja, er du heldig, og fortsett for all del med det. Er svaret mer tvilsomt, bør du kanskje tenke lenger før du er sikker på at du nå har funnet en god løsning for deg, din partner, og kanskje også tredjemann. Sist men ikke minst: er du sikker på at tredjemann er en god elsker??? Kanskje har han det bare i kjeften... :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70622-sexgal-over-natten/page/2/#findComment-341814 Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Det bor en liten dirty en i oss alle. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70622-sexgal-over-natten/page/2/#findComment-341842 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest little girl Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal svare: På den ene siden er jeg glad for at du kan ha dine heftige fantasier og små private gleder uten å måtte ta et drastisk steg du ikke vil ta. At du synes du har gjenvunnet kontrollen på en måte...ved å begrense "aktiviteten" til heftig korrespondanse! Og at det hjelper deg til å holde balansen i privatlivet... På den annen side er jeg ikke sikker på om det er en "endelig" løsning. Blir du opphisset av en, og drar hjem for å fullbyrde saken, er noe som kan bli slitsomt i lengden. Alle (!!!) opplever før eller siden, etter kortere eller lengre tid, at de blir kåt på andre enn sin faste partner, det tror jeg er viktig å huske på. Partneren din må også investere for å holde deg godt foret på god sex, du kan ikke simpelthen tro at det er du som er litt nymfo fordi du blir "sexgal over natten". Om du finner ut at du har adskillig større og mer variert appetitt en ham så er det et problem for dere begge. Eller: har du tenkt på at det kan være motsatt: at han ønsker du var mere "nymfo" enn du gir uttrykk for overfor ham (det skriver du ikke så mye om). Med andre ord: du må overbevise deg selv om at kåte ord er nok (avspredning) for deg. Er svaret ja, er du heldig, og fortsett for all del med det. Er svaret mer tvilsomt, bør du kanskje tenke lenger før du er sikker på at du nå har funnet en god løsning for deg, din partner, og kanskje også tredjemann. Sist men ikke minst: er du sikker på at tredjemann er en god elsker??? Kanskje har han det bare i kjeften... :-) hmmm? Jeg gir nok ikke utrykk for at jeg er nymfo ovenfor kjæresten min... Fordi det kom over meg som en bombe i helgen! Jeg har gjort et skikkelig forsøk på å få han til å bli med på leken, ba han om å snakke dirty til meg og gjorde det tilgangs med han.. hehe Han ble mega kåt, og jeg og... men han var ikke like dirty... 3. mann, er helt separert fra mitt liv, aner ikkenoe om meg og jeg aner ikkenoe om han... og at han har det i kjeften er helt 100% sikkert. Han er ikke noe særlig deilig og 50% av følelsene mine angående han er pur kvalme! Men så er det 50% til, og her er det begjær og kåthet + masse spenning som råder... Men jeg tror faktisk hans dirty snakk er så langt jeg vil gå med han egentlig... blir rimlig i ubalanse bare av å tenke på det faktisk! Om han er god...? Jeg har ikke prøvd... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70622-sexgal-over-natten/page/2/#findComment-342144 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kåt og yr Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 hmmm? Jeg gir nok ikke utrykk for at jeg er nymfo ovenfor kjæresten min... Fordi det kom over meg som en bombe i helgen! Jeg har gjort et skikkelig forsøk på å få han til å bli med på leken, ba han om å snakke dirty til meg og gjorde det tilgangs med han.. hehe Han ble mega kåt, og jeg og... men han var ikke like dirty... 3. mann, er helt separert fra mitt liv, aner ikkenoe om meg og jeg aner ikkenoe om han... og at han har det i kjeften er helt 100% sikkert. Han er ikke noe særlig deilig og 50% av følelsene mine angående han er pur kvalme! Men så er det 50% til, og her er det begjær og kåthet + masse spenning som råder... Men jeg tror faktisk hans dirty snakk er så langt jeg vil gå med han egentlig... blir rimlig i ubalanse bare av å tenke på det faktisk! Om han er god...? Jeg har ikke prøvd... Håper du mener og føler at det var en deilig bombe som slo inn!! Nyt at du er deilig og varm og at andre synes du er skikkelig heit. Jeg vet i alle fall at - for meg selv - de kvinnene som tenner meg mest er de som har klasse og som i tillegg er helt ubegrensede i sin seksuelle ytring. No limits. No barriers - alt er lov - kun deilige følelser. Ingenting - jeg gjentar - ingenting er mer opphissende enn akkurat det! Det er det det blir elskov og råknulling hele natten av; det er det som blåser vekk alt som heter rasjonell tankegang (og påfølgende hodebry), og som gjør hele kroppen din til en eneste deilig fitte. Og som gjør deg helt uimotståelig for den du gir deg hen til.... Go for it girl! ...og gi lyd hvis du har noe spennende å fortelle :-) Faen...jeg kjenner deg ikke, men får lyst bare av å skrive med deg.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70622-sexgal-over-natten/page/2/#findComment-342336 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gosjameg Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Mener du at dette aldi går over?? Liksom jeg er dømt til et liv som sexslave og kommer aldri til å fungere i et forhold? Jeg vil jo egentlig bare teste en annen... Andre i lange forhold tenker kanskje ikke slik, nettopp fordi de har testa litt først?? Ka du tru mrxx -- Am I domed? vært i et forhold i 9 år, hadde vært kun sammen med ham sexuelt. Prøvde en annen og nå er jeg doomed, gresset VAR nemlig grønnere på den andre siden, mye grønnere... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70622-sexgal-over-natten/page/2/#findComment-342738 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gosjameg Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Ja godt svar Men... jeg lurer på om jeg har megalyst til å prøve han andre... ?? Tenker på han hele tiden, på alt han sier... mega tent nå, og har vært det siden jeg sto opp Si meg, er det stor forskjell på gutter, eller er sex sån ca det samme med alle? Eller fins det gutter som virkelig kan "gjøre" noe med deg? det ER forskjell tro meg... Se forøvrig innlegget mitt lenger opp. Typen min er velutstyrt, men kjip i senga. Han nye jeg prøvde var under snittet utstyrsmessig, men herlig herlig ( og farlig farlig...) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70622-sexgal-over-natten/page/2/#findComment-342742 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest little girl Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Håper du mener og føler at det var en deilig bombe som slo inn!! Nyt at du er deilig og varm og at andre synes du er skikkelig heit. Jeg vet i alle fall at - for meg selv - de kvinnene som tenner meg mest er de som har klasse og som i tillegg er helt ubegrensede i sin seksuelle ytring. No limits. No barriers - alt er lov - kun deilige følelser. Ingenting - jeg gjentar - ingenting er mer opphissende enn akkurat det! Det er det det blir elskov og råknulling hele natten av; det er det som blåser vekk alt som heter rasjonell tankegang (og påfølgende hodebry), og som gjør hele kroppen din til en eneste deilig fitte. Og som gjør deg helt uimotståelig for den du gir deg hen til.... Go for it girl! ...og gi lyd hvis du har noe spennende å fortelle :-) Faen...jeg kjenner deg ikke, men får lyst bare av å skrive med deg.... fy fillern du skriver bra!!! Dette er deilig lesning... Lå ute i går natt, sammen med min venninde å pratet om alle vi hadde lyst på og hvordan... Fortalte om han dirty fyrn også, i detaljert form... og nå har det smittet over på henne også! Dette er ikke til å stoppe, jeg er totalt oppslukt av sex og brutte grenser fortiden! Her kommer jeg liksom, over den grensen også ja... det var det jeg tenkte... Like kåt og het i dag som i går... Kan foresten nesten ikke prate med en gutt uten å gi han blikket og flørte litt... det lyser utenpå takk for i går 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70622-sexgal-over-natten/page/2/#findComment-343504 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kåt og yr Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 fy fillern du skriver bra!!! Dette er deilig lesning... Lå ute i går natt, sammen med min venninde å pratet om alle vi hadde lyst på og hvordan... Fortalte om han dirty fyrn også, i detaljert form... og nå har det smittet over på henne også! Dette er ikke til å stoppe, jeg er totalt oppslukt av sex og brutte grenser fortiden! Her kommer jeg liksom, over den grensen også ja... det var det jeg tenkte... Like kåt og het i dag som i går... Kan foresten nesten ikke prate med en gutt uten å gi han blikket og flørte litt... det lyser utenpå takk for i går Det føles herlig å ha truffet nerven din, jenta mi. Det er den beste (nesten :-) belønningen for å skrive med deg. Du er jo helt fantastisk til å beskrive dine uskyldige, men o så deilige tanker og lyster. Har jeg lov til å være egoistisk og ville ha mer? Jeg ser deg for meg...hvis vi møttes på gaten...kom jeg til å se varmrøde roser i kinnene dine...og tenke at du var en skikkelig hottie...at du var vakker og sensuell...snu meg og se at du hadde lignende tanker. At du følte som meg. En spennende tanke egentlig.... Skjønner du at jeg blir kåt av det...på deg....som jeg aldri har sett? Weird, men jævlig inspirerende. Sitter på jobben og tenker på alt annet enn akkurat jobben....og det er din skyld, woman. Og jeg håper at dét fortsetter lenge.... :-) Fortsett med å være deg selv.... fortsett med dine deilige frie tanker og handlinger. Og tenk på meg og det vi skriver om fra tid til annen... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70622-sexgal-over-natten/page/2/#findComment-343607 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest melding Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Det føles herlig å ha truffet nerven din, jenta mi. Det er den beste (nesten :-) belønningen for å skrive med deg. Du er jo helt fantastisk til å beskrive dine uskyldige, men o så deilige tanker og lyster. Har jeg lov til å være egoistisk og ville ha mer? Jeg ser deg for meg...hvis vi møttes på gaten...kom jeg til å se varmrøde roser i kinnene dine...og tenke at du var en skikkelig hottie...at du var vakker og sensuell...snu meg og se at du hadde lignende tanker. At du følte som meg. En spennende tanke egentlig.... Skjønner du at jeg blir kåt av det...på deg....som jeg aldri har sett? Weird, men jævlig inspirerende. Sitter på jobben og tenker på alt annet enn akkurat jobben....og det er din skyld, woman. Og jeg håper at dét fortsetter lenge.... :-) Fortsett med å være deg selv.... fortsett med dine deilige frie tanker og handlinger. Og tenk på meg og det vi skriver om fra tid til annen... Kan dere stikke inn på meldinger i stedet for !!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70622-sexgal-over-natten/page/2/#findComment-343623 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest little girl Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Det føles herlig å ha truffet nerven din, jenta mi. Det er den beste (nesten :-) belønningen for å skrive med deg. Du er jo helt fantastisk til å beskrive dine uskyldige, men o så deilige tanker og lyster. Har jeg lov til å være egoistisk og ville ha mer? Jeg ser deg for meg...hvis vi møttes på gaten...kom jeg til å se varmrøde roser i kinnene dine...og tenke at du var en skikkelig hottie...at du var vakker og sensuell...snu meg og se at du hadde lignende tanker. At du følte som meg. En spennende tanke egentlig.... Skjønner du at jeg blir kåt av det...på deg....som jeg aldri har sett? Weird, men jævlig inspirerende. Sitter på jobben og tenker på alt annet enn akkurat jobben....og det er din skyld, woman. Og jeg håper at dét fortsetter lenge.... :-) Fortsett med å være deg selv.... fortsett med dine deilige frie tanker og handlinger. Og tenk på meg og det vi skriver om fra tid til annen... hey baby... Gå inn på meldinger 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70622-sexgal-over-natten/page/2/#findComment-343670 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest little girl Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 vært i et forhold i 9 år, hadde vært kun sammen med ham sexuelt. Prøvde en annen og nå er jeg doomed, gresset VAR nemlig grønnere på den andre siden, mye grønnere... å faan 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70622-sexgal-over-natten/page/2/#findComment-343696 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest little girl Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 det ER forskjell tro meg... Se forøvrig innlegget mitt lenger opp. Typen min er velutstyrt, men kjip i senga. Han nye jeg prøvde var under snittet utstyrsmessig, men herlig herlig ( og farlig farlig...) du kødder med planen min... o no.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70622-sexgal-over-natten/page/2/#findComment-343699 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.