Gå til innhold

Første stikk unnagjort!!!

Anbefalte innlegg

Hei

Klarte det jeg ikke trodde jeg skulle klare i går. Fikk satt sprøyte i går mens tårene rann.

Var ikke så ille likevel. Er bare så redd for bivirkninger ikke stikket. Går og kjenner etter om jeg har pustevansker, hovenhet osv. Alt som står om bivirkninger selvfølgelig. Det er vel lite sannsynlig at jeg skulle bli overstimulert med en dose på 125 ie og med svært trege eggstokker. Har ikke hatt mens på 4-5 år. Hva mener dere "erfarne" Er det ikke sånn at før en setter puregon så må det komme en dråpe på nåla. Da er lufta ute ikke sant? Så nullstiller jeg og så stiller jeg inn dosen på 125 enheter. Sånn sa de det på Ritø.Har jeg gjort rett.

Ellers så må jeg virkelig beundre dere her inne som makter dette gang etter gang. Ønsker en kjempesvær blå bølge her inne.

PS dette er et kjmepekoselig forum. Gjør jo ingenting med disse personlige meldingene her inne. La ikke det ødelegge.

Jeg syns det er koselig å se at dere sender oppmuntringer til hverandre.

klem fra Lisss

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70629-f%C3%B8rste-stikk-unnagjort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flink pike!!!

125 ie puregon er ikke mye. Noen bruker 3-4 ganger så høye doser.

Jeg brukte 150 ie under hele det første forsøket, og da ble jeg litt overstimulert. Plagene var ikke særlig store, følte meg bare oppblåst i magen. Det kom nok også av at jeg hadde relativt mange egg.

På det andre forsøket brukte jeg først 100 ie puregon i fire dager, før de skrudde meg opp på 125. Resultatet ble like mange egg - og graviditet.

Når de sjekker (og teller)eggene dine etter noen dager på puregon, ser de også etter hvordan du reagerer på medisinene. Dersom du reagerer kraftig, skrur de ned dosene. Klinikkene vet hva de holder på med, så ikke vær redd!!!

En del blir litt overstimulerte (og da øker faktisk sjansen for å bli gravid!!), men det er bare noen ganske få som blir veldig overstimulerte og havner på sykehus. Og de blir veldig nøye fulgt opp.

Prøv å ikke engste deg, lisss, dette går sikkert helt fint :-)

Lykke til, klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...