Gå til innhold

Er jeg ikke for "gammel "til å oppleve dette?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

cona har stukket. Har ikke sett noe til henne eller det batteridrevne multiverktøyet på månedsvis. Det merkelige er at jeg får ikke tak i snekkeren lenger, heller.. :-)

Hun derer cona er jeg litt nervøs for ser du .....

Jeg har vel forøvrig ikke fortalt deg at jeg driver på med oppussing om dagen kanskej ??

Gjest snørosa 43

Det tror jeg også. Gjør klar til nettbryllup :-)

Gratulerer! Jeg har jo lært at det er siste sort, ikke bare lært, jeg har erfart,ser med undring på mine "rådgivere" som skal gifte seg på nett likevel ;)

Mitt frieri var nok "live" og jeg sa jo ikke ja.

Mente at JEG stillte opp som forlover som betaling for rådgining. '* med mokkaskje*

Annonse

Det første som slår meg etter å ha lest innlegget ditt er at du går litt fort fram. Regner med andre kommenterer det her også, har ikke lest de andre svarene.

Men før du innleder ett forhold må du ta deg tid til å bli kjent med personen, bli venner først. Så gradvis la det gå videre om du selv ønsker det. Så neste gang du svarer på en kontaktannonse, trå litt varsomt. Vær venner en stund før dere innleder ett forhold.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...