Gå til innhold

Jenters kåthet og dobbelglede

Anbefalte innlegg

Gjest kåt og yr

Jenters kåthet imponerer og gleder meg. Ingen stor nyhet sier du. Men, den enorme opphisselsen og lysten jeg ser i jenta mi for tida er rett og slett overveldende. Hun vil alt og alltid: råknulles og elskes med, pules oppetter veggen, både hardt og ømt, og også ligge rolig hånd i hånd, sammenrullet. Elsker pikken min. Er dronning av alle kukksugersker. Innendørs of utendørs. Den pefekte madonna og hore i en og samme person.

Fantasiene går en høy gang i oss begge, og i den forbindelse har vi in det siste snakket en del om dobbeltpenetrering. Hun (og jeg) vil gjerne høre andre jenters erfaringer på det området: et par alene (pikk og kunstpikk) og evt. med en tredjemann. Er det verd "bryet", eller blir det mer kluss enn glede? Finnes det jenter her som er ville etter hender, tunger og andre kroppsdeler over alt og inne i alt? Erfaringer mottas med takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70648-jenters-k%C3%A5thet-og-dobbelglede/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hagen1365380365

For vår del har det etterhvert blitt slik at hun får både sterkere og bedre orgasmer, når hun har enten pikk eller butt-plug i toer`n.

Pluggen er ganske kraftig, men like fullt så tar hun tak i den og kjører den inn og ut, når hun nermer seg.

Når jeg kjører pikken i toer`n hennes, bruker jeg enten fingrene eller en dildo i musa. Nå i det siste, har hun begynt å smette inn sine egne fingre, sammen med pikken...!

Konklusjon: GI GASS OG PRØV!

Ps: Av og til lurer jeg på hvordan dette kommer til å bli når hun passerer 30 om noen år... |:o)

Gjest kåt og yr

For vår del har det etterhvert blitt slik at hun får både sterkere og bedre orgasmer, når hun har enten pikk eller butt-plug i toer`n.

Pluggen er ganske kraftig, men like fullt så tar hun tak i den og kjører den inn og ut, når hun nermer seg.

Når jeg kjører pikken i toer`n hennes, bruker jeg enten fingrene eller en dildo i musa. Nå i det siste, har hun begynt å smette inn sine egne fingre, sammen med pikken...!

Ps: Av og til lurer jeg på hvordan dette kommer til å bli når hun passerer 30 om noen år... |:o)

Bra svar - bekrefter selvsagt det vi begge tror og mener.

Lenge leve den grenseløse kåtheten og de seksuelle gleder.

Tror vi skal gjøre litt shopping idag :-)

Fuck puritanismen....

Annonse

Gjest kåt og yr

ja egentlig ;)

he he

wanna come??

Du er tydeligvis en deilig liten teaser....herlig!

Hvis du er like god til å elske som til å pirre er jeg helt klart interessert...

Livet er for kort til å ha for dårlig og/eller for lite sex...

Just tell me when and where baby :-)

Gjest little girl

Du er tydeligvis en deilig liten teaser....herlig!

Hvis du er like god til å elske som til å pirre er jeg helt klart interessert...

Livet er for kort til å ha for dårlig og/eller for lite sex...

Just tell me when and where baby :-)

he he ;)

you got me, baby!

Hva med i natt, møtes på halveien??

husk hva jeg liker nå da...

... dirty talkin... mmm

Gjest kåt og yr

he he ;)

you got me, baby!

Hva med i natt, møtes på halveien??

husk hva jeg liker nå da...

... dirty talkin... mmm

Deal!

Du skal få alt hva kropp og sjel begjærer. Tenk på det når mørket faller på...

Du kommer ikke til å angre!

Ciao baby!

Gjest little girl

Deal!

Du skal få alt hva kropp og sjel begjærer. Tenk på det når mørket faller på...

Du kommer ikke til å angre!

Ciao baby!

hmmm

...gleder meg....

husk at jeg er ganske uerfaren da...

kanskje jeg tar deg for hardt.. hehe

see ya

Jeg tror at Hagen selv også blir en smule kåt når han skriver slike innlegg?

Annonse

Gjest kåt og yr

satisfied?

Så du har tenkt på meg inatt... :-)

Selvsagt woman! I kontakten med deg var det aldri noen tvil om at du var deilig, ivrig og fantasifull.

Sola skinner, kreftene strømmer til igjen, og jeg gleder meg til fortsettelsen!

Og du?

Gjest little girl

Så du har tenkt på meg inatt... :-)

Selvsagt woman! I kontakten med deg var det aldri noen tvil om at du var deilig, ivrig og fantasifull.

Sola skinner, kreftene strømmer til igjen, og jeg gleder meg til fortsettelsen!

Og du?

Gleder meg jeg...

Full av krefter og dirty hensikter i dag igjen, jeg...

hmmm... bare fortsett du...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...