Gjest ikke undertegnet Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 Jeg har funnet ut at tiden er inne for å ta en gynekologtest, da jeg har hatt ubeskyttet sex. Det jeg lurer på er om jeg kan tvinges til å ta en hiv-test samtidig som gynekolog-testen? Det er jeg nemlig ikke klar for, og lar isåfall heller være å gå. Jeg er bare 17 år og gruer meg også for gynekologtesten. Hvor lang tid tar selve testen? 0 Siter
carma Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 Nei, du kan ikke tvinges til det. Jeg tror heller ikke at det er standard prosedyre med HIV-test ved en vanlig GU. Dersom du er gravid, vil du antagelig anbefales å ta en. Undersøkelsen tar bare noen få minutter, og det er over før du aner det. 0 Siter
Gjest tips Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1160580 Du behøver ikke å ta HIV-test, det blir ikke tatt blodprøve med mindre du ber om det (HIV-testen er en blodprøve). Gyn-undersøkelsen tar få minutter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.