Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Tieto!

Så at du hadde svart et eldre innlegg, med at du denne gangen har fått deg sykemelding. Vurderer også om jeg skal gjøre det denne gangen, og lurer derfor på om du fikk det på sykehuset eller om du måtte oppsøke annen lege.

Det hadde kanskje vært lurt å ta det litt rolig, selv om jeg ellers trives med å ha det travelt.

Lykkeønskninger fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70678-tieto-sykemelding/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Jeg har fått sykemelding denne gangen ja =) Skal begynne på sprøytene på torsdag og er sykemeldt fra mandag og i 3 uker foreløpig.

Prøvde først å få sykemelding fra primærlegen min men det var lettere sagt enn gjort, først så hadde hun ferie og så var alle listene fulle.. kom aldri lenger enn til kontordama som var rimelig tverr å ha med å gjøre.

Derfor ringte jeg til gynekologen min og ba om sykemelding, den ble postlagt samme dag =) Litt forskjell på service kan du si.

Jeg liker også å ha det "travelt", slipper mye tanker om ditt og datt da, men jeg er veldig glad for at jeg er sykemeldt denne gangen. Gleder meg til å roe den helt ned og kun fokusere på forsøket med POSITIVE tanker. Jeg har bestemt meg for at denne gangen skal det gå bra. Alle gode ting er 3!

Lykke til til deg også!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70678-tieto-sykemelding/#findComment-341066
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...