tieto Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Hei! Tenker på deg... har du tatt en 3-dagers? Krysser fingrene for sterkere streker for deg =) Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70758-hvordan-g%C3%A5r-det-med-luckyto/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
luckyto Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Hei Tieto ) Vi lever i stor uvisse. Tok ny test i dag men den var like svak. Egentlig bare tull å ta en ny et halvt døgn etter den andre, men akkurat nå er jeg ikke rasjonell!! ) Da vi bor et stykke utenfor Oslo skulle vi ta blodprøve på vårt lokale sykehus i dag. Vi valget istede å sette oss i bilen og fikk tatt blodprøven på Riksen. Kanskje vet vi noe mer i ettermiddag? Har tatt egenmeld. i tre dager. Snakket med sjefen som er orient. om prosessen, og sa at jeg nektet å tenke på dem før mand. (mye stress på jobben for tiden - gir meg dårlig samvittighet når jeg er borte). Heldigvis er hun enig med meg, så nå skal jeg konsentrere meg om å ruge, sove, lese og kose meg!! Min kjære er fantastisk oppi det hele. Føler meg veldig heldig som har han. I tillegg så har jeg jo et barn fra før. Dette er en stor trøst. La meg under dynen sammen med henne på morran i dag etter testen og visste at jeg uansett er priviligert. Det som bekymrer meg om jeg aborterer nå igjen er spørsmålet om hva som feiler meg siden dette skjer to gng. på rad?? Håper jeg slipper å gå videre med den! Hvor langt er du kommet tieto? klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70758-hvordan-g%C3%A5r-det-med-luckyto/#findComment-341933 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tieto Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 Hei Tieto ) Vi lever i stor uvisse. Tok ny test i dag men den var like svak. Egentlig bare tull å ta en ny et halvt døgn etter den andre, men akkurat nå er jeg ikke rasjonell!! ) Da vi bor et stykke utenfor Oslo skulle vi ta blodprøve på vårt lokale sykehus i dag. Vi valget istede å sette oss i bilen og fikk tatt blodprøven på Riksen. Kanskje vet vi noe mer i ettermiddag? Har tatt egenmeld. i tre dager. Snakket med sjefen som er orient. om prosessen, og sa at jeg nektet å tenke på dem før mand. (mye stress på jobben for tiden - gir meg dårlig samvittighet når jeg er borte). Heldigvis er hun enig med meg, så nå skal jeg konsentrere meg om å ruge, sove, lese og kose meg!! Min kjære er fantastisk oppi det hele. Føler meg veldig heldig som har han. I tillegg så har jeg jo et barn fra før. Dette er en stor trøst. La meg under dynen sammen med henne på morran i dag etter testen og visste at jeg uansett er priviligert. Det som bekymrer meg om jeg aborterer nå igjen er spørsmålet om hva som feiler meg siden dette skjer to gng. på rad?? Håper jeg slipper å gå videre med den! Hvor langt er du kommet tieto? klem Hei! Det var lurt å dra til RH for blodprøve, da får du ihvertfall et svar som stemmer. Greit å vite hva HCG'n er. Blør du rosa ennå? Eller har det stoppet opp (krysser fingre for det). Jeg begynner på sprøytene imorgen så jeg ruger vel om en 14 dagers tid tenker jeg Kos deg hjemme og få din snille mann til å dulle litt med deg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70758-hvordan-g%C3%A5r-det-med-luckyto/#findComment-342167 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.