Gå til innhold

Hore - kjøpe eller ikke ? Vil ha mannlig synspunkt, da vi alle vet kvinners.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Siden du kalte den som selger sex en hore.

Dersom du hadde sett mer klinisk på det og tenkt på det som betaling for tjenester osv kunne det vært greit, men da hadde altså kvinnen vært en prostituert, ikke en hore.

Så lenge du kaller henne en hore har hun det absolutt best uten deg. Hold deg til frøken høyre du.

Annonse

Nei. Siden du kalte den som selger sex en hore.

Dersom du hadde sett mer klinisk på det og tenkt på det som betaling for tjenester osv kunne det vært greit, men da hadde altså kvinnen vært en prostituert, ikke en hore.

Så lenge du kaller henne en hore har hun det absolutt best uten deg. Hold deg til frøken høyre du.

Så det blir finere og mer ok hvis man kaller det 'service på intimt nivå' ?

Tja, når man av og til passerer de nedre deler av tollbugata en helgekveld, og ser en eller annen dritings ung mann stå med huet til en hepatitbefengt junkie (eller mere PK: en mindre bemidlet person med oppvekstvansker) rundt de edlere deler, tenker jeg:

der har du en kar med stil, lurer på hvorfor ikke han fikk napp på byen i kveld !

De menn tror prostituerte 'liker' jobben eller kunden som person, får 'ekte orgasmer' og annet piss, enten det er fra 'billigkroken' eller mere luxusvarianter er rimelig molbo i huet.

Men nå vet vi jo at det er rimelig mange folk som er molbo i huet, så intet overasker.

Annonse

Ikke faen om en skal betale for det- det er bare patetisk.

nå betaler man i realiteten for sex hver dag da... også i forhold... sex er jo blitt et middel man bruker for å få igjennom ting i heimen, så jeg tror nok faktisk vi er ganske så patetiske alle mann...

løp og kjøp...

ser ikke noe galt i det, men man bør jo være forsiktig da...

ellers vurderer jeg å ta betalt i steden...

hehe Du som er en voksen mann har en høy markedsverdi. I alle fall mener noen damer det.

nå betaler man i realiteten for sex hver dag da... også i forhold... sex er jo blitt et middel man bruker for å få igjennom ting i heimen, så jeg tror nok faktisk vi er ganske så patetiske alle mann...

Du skriver: "sex er jo blitt et middel man bruker for å få igjennom ting i heimen"

*rister på hodet*

Uhyre glad jeg ikke har et slikt "forhold"! Det høres grusomt ut.

Med vennlig hilsen

Du skriver: "sex er jo blitt et middel man bruker for å få igjennom ting i heimen"

*rister på hodet*

Uhyre glad jeg ikke har et slikt "forhold"! Det høres grusomt ut.

Med vennlig hilsen

hehe, syns jeg ser det.......

-"gidder du støvsuge i gangen, Flisgubben"

-"OK! bend over" :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...