Gå til innhold

Hore - kjøpe eller ikke ? Vil ha mannlig synspunkt, da vi alle vet kvinners.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nå betaler man i realiteten for sex hver dag da... også i forhold... sex er jo blitt et middel man bruker for å få igjennom ting i heimen, så jeg tror nok faktisk vi er ganske så patetiske alle mann...

"nå betaler man i realiteten for sex hver dag da... også i forhold... sex er jo blitt et middel man bruker for å få igjennom ting i heimen, så jeg tror nok faktisk vi er ganske så patetiske alle mann... "

Snakk for deg sjøl, mann!

Annonse

hehe Du som er en voksen mann har en høy markedsverdi. I alle fall mener noen damer det.

*lol*

ja det var det jeg håpet å finne ut da veit du...

kan jo kanskje vise seg å være en god investering...

er da ikke sååå gammel...

Gjest ikke bra

Hmpf, kan ikkje utstå nicket ditt.

Forøvrig, frå ei kvinnes synspunkt: sjølvsagt skal du betale for deg om du gjer bruk av ei hores tenester. Makan.

betale for sex er ikke bra. det er utnytting av jenter. du er kjip som faen hvis du gjør det. husk at du skal stå for det, hvis du en gang får deg kone og barn.

betale for sex er ikke bra. det er utnytting av jenter. du er kjip som faen hvis du gjør det. husk at du skal stå for det, hvis du en gang får deg kone og barn.

Eeh, er det meg du snakkar til...?

Annonse

nå betaler man i realiteten for sex hver dag da... også i forhold... sex er jo blitt et middel man bruker for å få igjennom ting i heimen, så jeg tror nok faktisk vi er ganske så patetiske alle mann...

Vi har hovedforhandlinger hver vår, der vi sexforhandler for hele året. Det er ren taktikk at det er på våren, for da er hun på sitt mest yre. Av og til må vi hente inn en ekstern megler, men det hører til sjeldenhetene.

hehe, er jo en sikker måte å få seg et knull på da:-)

nei, jeg tror faktisk at dere skjønner hva jeg mener, bare bruk hodet litt...

Du har det sikkert verre enn oss andre, og så TROR du at vi har det like ille, men det HAR vi ikke så det SÅ! :-)

Kan ikke helt se grunnen til at noen skulle kjøpe sex.

Egentlig så finner jeg det ganske umoralsk, men da kan det jo hende jeg er veldig moralsk?

Uansett synes ihvertfall JEG at det er litt mangel på respekt.

Men folk er forskjellige, og når en jeg vet om sier som følger;

"Hadde sjangs på ei dame her i helga, men hu var for dyr".

say no more...

Mvh:

Du har det sikkert verre enn oss andre, og så TROR du at vi har det like ille, men det HAR vi ikke så det SÅ! :-)

skjønner at du fikk tenkt deg litt om nå...og at du som resultat av det ble veldig frustrert og lar sinnet gå ut over meg...

respekterer det, men lar meg synke tilbake i kontorstolen i vissheten om at det er mange som har det MYE værre enn meg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...