Gjest bruk meg,kast meg. Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 ER det noe jeg aldri har skjønt så er det hvorfor folk er utro ? Hvorfor ikke bare SLÅ opp med det mennesket man lever med (jeg snakker om samboerskap eller kjærester - ikke gifte, da det blir mer komplisert) sammen med,hvis det forholdet er så dødt og tregt og kjedelig osv ? Hvorfor gå gjennom alt det tullet og utsette den man er sammen med for så mye smerte ? hvorfor ikke bare ta motet til seg og slå opp og deretter knulle i vilden sky med hvor mange man vil ? HVORFOR ? NOen som har et vettigt svar å gi meg? Jeg forstår det nemlig ikke....faren er stor for at jeg har mistforstått noe siden det finnes så endel utroskap der ute...kanskje jeg er dum? hehe. 0 Siter
Gjest pirrka Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Kva er det som får deg til å tru at mennesket er eit rasjonelt vesen? 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Kva er det som får deg til å tru at mennesket er eit rasjonelt vesen? he he he jeg finner det utrolig morsomt at det faktisk finnes folk som ennå bruker uttrykket...Å slå opp.. *Hirr hirr* 0 Siter
favn Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Har bare lyst til, sånn off topic liksom..., å smette inn en kommentar til at du skiller mellom samboere og gifte, Det er reinspikka tull. Begge dreier seg om likeverdig forpliktende forhold. 0 Siter
molli Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 he he he jeg finner det utrolig morsomt at det faktisk finnes folk som ennå bruker uttrykket...Å slå opp.. *Hirr hirr* He-hee, jeg tenkte det samme. Jeg tror det var i sjette og sjuende klasse jeg brukte det uttrykket..."Å slå opp" med noen :-) Og det er vel sånn ca tjue år siden nå...! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.