Gå til innhold

Hvorfor utro i tregt forhold - SLÅ OPP DA VEL?!

Anbefalte innlegg

Gjest bruk meg,kast meg.

ER det noe jeg aldri har skjønt så er det hvorfor folk er utro ?

Hvorfor ikke bare SLÅ opp med det mennesket man lever med (jeg snakker om samboerskap eller kjærester - ikke gifte, da det blir mer komplisert)

sammen med,hvis det forholdet er så dødt og tregt og kjedelig osv ?

Hvorfor gå gjennom alt det tullet og utsette den man er sammen med for så mye smerte ?

hvorfor ikke bare ta motet til seg og slå opp og deretter knulle i vilden sky med hvor mange man vil ?

HVORFOR ?

NOen som har et vettigt svar å gi meg? Jeg forstår det nemlig ikke....faren er stor for at jeg har mistforstått noe siden det finnes så endel utroskap der ute...kanskje jeg er dum? hehe.

Fortsetter under...

he he he jeg finner det utrolig morsomt at det faktisk finnes folk som ennå bruker uttrykket...Å slå opp..

*Hirr hirr*

He-hee, jeg tenkte det samme. Jeg tror det var i sjette og sjuende klasse jeg brukte det uttrykket..."Å slå opp" med noen :-) Og det er vel sånn ca tjue år siden nå...!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...