Gå til innhold

Fortalte om ufruktbarhet

Anbefalte innlegg

nordlandskvinne

For ei stund siden skrev jeg inn til dere for råd om hvordan og når fortelle om egen ufruktbarhet når en treffer en ny kjæreste.

Vi bor ikke på samme sted og treffer hverandre bare i helgene. Etter å ha vært der to helger på rad måtte jeg bare fortelle ham. Klarte ikke å gjøre det selv, å se han i øynene. Måtte skrive et brev til han. Grudde så fælt, men samtidig var det en lettelse å vite at jeg hadde tatt steget og fortalt det. Følte etterpå at jeg skulle klare å takle enhver reaksjon fra han. En slags styrke som bare kom fram i meg.

Og så gikk det jo så bra da. Han synes det var forferdelig trist, samtidig som han ikke så noen som helst grunn til ikke å ville treffe meg mer.

Vi er veldig forelska og lærer hverandre å kjenne mer og mer for hver gang vi treffes. Føles fantastisk at han ser hele meg og tar meg for akkurat den jeg er på godt og vondt.

Vil forholdet var har vi mye foran oss på alle måter - også på grunn av min ufruktbarhet. Men det er ingen grunn til å ikke ha lov til å prøve og håpe på et lykkelig og barnerikt liv - det blir bare på en annen måte enn for mange andre.

Tusen takk til alle dere som svarte meg og fortalte deres egne historier. Det varmet veldig.

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70802-fortalte-om-ufruktbarhet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...