Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hjemme igjen etter dagens egguttak, det var jo ikke helt behaglig, men på langt nær så vondt som røntgen med kontrastvæske. Så, nå ligger det 6 egg i varmeskap og hver av dem koser seg sammen med 100.000 av gutta til mannen. Vi fikk se gutta svømme rundt under microskopet, det var utrolig spennende. Så akkurat ut som det gjør på film, der de små trolla med lang hale svømte rundt. Nå er det bare å krysse fingrene for at de blir så glade i hverandre at de smelter sammen og begynner å dele seg.

De ringer oss til fredag og forteller hvordan befruktningen gikk, og så blir det innsetting til lørdag, søndag eller mandag. Vi krysser fingrene for at egg og sædceller skaper et gullegg som vil bo inni meg i 9 måneder.

Tusen takk for støtten alle sammen, det er utrolig godt å kunne lese oppmuntringer fra andre i samme situasjon.

Candide: Lykke til neste uke, krysser fingrene for deg :-)

Lykke til alle sprayere, stikkere, rugere og dere som venter på å få starte opp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70805-puh-der-var-uttaket-overst%C3%A5tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Maye!

6 i varmeskapet er jo et godt resultat. Håper en (evt. 2) klorer seg fast i magen din i 9 mnd. snart ;)

Hvor tar du forsøket ditt? Kan jo se tilbake på gamle innlegg men jeg spør likegreit jeg ;)

Klem fra

Vi tar det på Røde Kors Klinikken.

Ser du har begynt å stikke allerede, så du er jo rett bak meg i løypa. Lykke til :)

Annonse

Vi tar det på Røde Kors Klinikken.

Ser du har begynt å stikke allerede, så du er jo rett bak meg i løypa. Lykke til :)

Hei!

Takk for lykkeønskningene ;)

Jeg har ikke begynt å stikke riktig ennå, skal sette første stikk imorgen ;)

Sørg for å holde den blå bølge vedlike her imens du da ;)

hei maye

så fint at alt gikk så bra....

fikk dere se blandingen? hvor tar dere forsøk hen??

jeg vil også se.....

lykke til med innsetting og ruging...dette blir spennende (c;

mvh

Hei bobla.

Takk for det :-)

Nei, vi dro fra RK klinikken kl halv elve, selve blandingen skulle ikke foregå før kl. 13.00 (gjett hvem som krysset fingrene hjemme da)

Først skulle de finne frem til 100.000 av de sprekesete/raskeste gutta til hvert av eggene, så forhåpentligvis ville ihvertfall 1 av eggene la de små spreke gutta slippe til ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...