Gå til innhold

Jentesex foran typen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

7

• rufsetufsa

7

• naiv

3

• Apostrof

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest -Riksklysa (er i siget i dag)

Dette hadde jeg regnet som utroskap i et forhold.

Hvis typen min hadde forslått at det skulle være ham,meg og ei jente til så hadde jeg garantert suttet ham på plass.Altså jeg hadde ikke tolerert det.Vil nemlig ha ham for meg selv og ikke dele ham med andre jenter.Hvis det ikke går ann å sette ham på plass så hadde jeg slått opp med ham på et øyeblikk.

"suttet" ham på plass? det hadde han nok likt tror jeg *lol*

Annonse

Du bør kanskje først tenke gjennom hvordan du vil reagere når typen din også vil knulle den andre dama?

Godt svar. Jeg må selvsagt tenke masse gjennom det og prøve å forestille meg på forhånd hvordan jeg vil reagere. Det samme må gjelde for oss begge to, at vi ikke overser hverandre eller gir jenta for mye oppmerksomhet når/hvis det blir alle tre til slutt.

Dette hadde jeg regnet som utroskap i et forhold.

Hvis typen min hadde forslått at det skulle være ham,meg og ei jente til så hadde jeg garantert suttet ham på plass.Altså jeg hadde ikke tolerert det.Vil nemlig ha ham for meg selv og ikke dele ham med andre jenter.Hvis det ikke går ann å sette ham på plass så hadde jeg slått opp med ham på et øyeblikk.

Det blir annerledes den veien, hvis han hadde foreslått en annen jente. Fordi en jente er en større trussel for en jente. Skjønner? Du hadde sikkert ikke reagert så sterkt dersom han hadde foreslått en gutt.

Det kunne aldri ha falt meg inn å foreslått trekant med en gutt, da hadde typen min satt foten ned. (eller suttet) En gutt kan tross alt ta opp konkurransen på hans premisser, det kan ikke en jente, så hun kan ikke være en trussel på samme måte.

Forøvrig, dersom han er negativ til dette, trenger han ikke "sette meg på plass", hva nå enn det skal bety, det er bare til å si nei og så nevner jeg det aldri igjen. Det er jo tross alt ham jeg elsker.

Kanskje ikke utroskap, men sykt likevel. Noen drømmer bør forbli drømmer... Ikke drit deg ut.

Sykt? Drite meg ut?

Hva gjør puritanere som du her inne på seksualitetsforumet, når du synes en uskyldig ting som jentesex er sykt? Du må jo spy av å lese de andre innleggene, om analsex, partnerbytte, wetsex osv. Også reagerer du på mitt innlegg...

Gjest Kapabel Snabel

Sykt? Drite meg ut?

Hva gjør puritanere som du her inne på seksualitetsforumet, når du synes en uskyldig ting som jentesex er sykt? Du må jo spy av å lese de andre innleggene, om analsex, partnerbytte, wetsex osv. Også reagerer du på mitt innlegg...

... puritanere har også sex...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...