Gå til innhold

Jentesex foran typen?

Anbefalte innlegg

Man kan utmerket godt leve ut mange sexdrømmer, uten å ha en drøss med fremmede partnere som man må beskytte seg i hue og ræva for!

Dessuten er Aids et mindre problem enn kjønnsykdommer.

Ditt innlegg:

[Det er kun noen menneskers primitive egoisme og eiertrang, samt århundrers påvirkning av presteskapet, som hindrer oss i å leve ut våre medfødte sexdrømmer.]

Dette tolker jeg som at min primitive egoisme og eiertrang hindrer kjæresten min i å knulle andre.

Jeg svarer deg: [Og Aids.]

Da viser jeg ikke til hvor stort eller lite du anser "problemet" for å være. Men viser til en faktor som også spiller inn når man skal leve ut sine sexfantasier.

Ditt svar igjen:

[Man kan utmerket godt leve ut mange sexdrømmer, uten å ha en drøss med fremmede partnere som man må beskytte seg i hue og ræva for!

Dessuten er Aids et mindre problem enn kjønnsykdommer.]

Så hvis jeg forstår deg rett så skal kjæresten min, eller jeg, leve ut våre sex fantasier uten å beskytte oss mot kjønnsykdommer og Aids.

Det er ikke snakk om å ha en drøss fremmede partnere. Det holder å ha sex med en vet du.

Men hvordan kan du kontrollere hvem den andre har vært sammen med, om de var friske osv...

For så å ha sex med vedkommende uten å "beskytte seg i hue og ræva!"

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

7

• rufsetufsa

7

• naiv

3

• Apostrof

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest mediterrian

Ditt innlegg:

[Det er kun noen menneskers primitive egoisme og eiertrang, samt århundrers påvirkning av presteskapet, som hindrer oss i å leve ut våre medfødte sexdrømmer.]

Dette tolker jeg som at min primitive egoisme og eiertrang hindrer kjæresten min i å knulle andre.

Jeg svarer deg: [Og Aids.]

Da viser jeg ikke til hvor stort eller lite du anser "problemet" for å være. Men viser til en faktor som også spiller inn når man skal leve ut sine sexfantasier.

Ditt svar igjen:

[Man kan utmerket godt leve ut mange sexdrømmer, uten å ha en drøss med fremmede partnere som man må beskytte seg i hue og ræva for!

Dessuten er Aids et mindre problem enn kjønnsykdommer.]

Så hvis jeg forstår deg rett så skal kjæresten min, eller jeg, leve ut våre sex fantasier uten å beskytte oss mot kjønnsykdommer og Aids.

Det er ikke snakk om å ha en drøss fremmede partnere. Det holder å ha sex med en vet du.

Men hvordan kan du kontrollere hvem den andre har vært sammen med, om de var friske osv...

For så å ha sex med vedkommende uten å "beskytte seg i hue og ræva!"

Her snakker vi om spenning og realisering av sexdrømmer i forbindelse med at et par bringer en tredjeperson som de stoler på, inn i bildet.

Det er slik trekanter praktiseres blant oppegående seriøse mennesker, altså i trygge og kontrollerte former.

Som oftest så styrker det forholdet mellom paret, det VET jeg.

Gjest mediterrian

sex er deilig, kinky, spennende og bør absolutt være dirty...

Enig?

En litt bedre karakteristikk enn "gøy"...

Men hva som er kinky,spennende, dirty osv, er veldig individuelt. For noen kan samleie bakfra være det, mens andre vil ha pisk og håndjern...see?

marian1365380375

Jeg syns mennesker som du er nifse... Så da er vi vel like langt?

Skal dette være et seriøst svar fra deg????????????Hvis du ønsker og si din mening på et troverdig vis, så synes jeg at du burde formulere deg på en litt annen måte. Kanskje først og fremt akseptere at det er andre som har andre meninger enn deg uten at man er " syke " for det. Kanskje er det litt "" sykt " av deg at du svarer på\ en slik måte i dette forum.

Takk

Annonse

Gjest Ukke Indertegnet

Her snakker vi om spenning og realisering av sexdrømmer i forbindelse med at et par bringer en tredjeperson som de stoler på, inn i bildet.

Det er slik trekanter praktiseres blant oppegående seriøse mennesker, altså i trygge og kontrollerte former.

Vennligst publiser dine utdypende studier!

Er dette en vervekampanje? I så fall - har dere et velkomsttilbud? Finnes det vervepremier?

Velkomsttilbudet er det ikke du som får. De ti første damene som byr på våre utsøkte, mannlige slaver, får en dag gratis.

Vervepremier får vi bli enige om, dersom det viser seg at du verver gode, kjekke sex-slaver.

Carlina og jeg er nå i ferd med å erobre verden.

Velkomsttilbudet er det ikke du som får. De ti første damene som byr på våre utsøkte, mannlige slaver, får en dag gratis.

Vervepremier får vi bli enige om, dersom det viser seg at du verver gode, kjekke sex-slaver.

Pøh.. dere har ikke engang klart å erobre meg enda! :)

Gjest Kartoffel

Pøh! Selv den simpleste bokklubb har velkomsttilbud.

Har dere ikke noe å by på, så kan det være det samme!

Annonse

Jeg prøver ikke å moralisere her. "Kaste den første stein" osv... Det er klart at det er/kan være berikende for alle parter og leve ut sine fantasier, innen lovens grenser selvsagt.

Hvis to mennesker er så trygge på hverandre og vil bringe en tredje person inn i sitt sexliv så burde de gjøre det. Jeg sier bare at man ikke bør være ukritisk. Og det er jo forsåvidt det du sier også.

At det kan styrke et forhold det kan det nok, men det kommer igjen an på hvor trygge paret er på hverandre. Og at de er kommet over "eietrangen" sin.

Det kan også ødelegge ett forhold/vennskap, men hvis retningslinjene er avtalt på forhånd og alle har vært åpne med hverandre så blir det sikkert færre problem.

Du er erobret for flere uker siden. Jeg spør igjen: er du schizofren? :-)

Erobret? Av deg og Carlina?

Da må jeg isåfall spørre:

Har jeg, du og Carlina hatt sex?

Hvis svaret på dette spørsmålet viser seg å være nei, så vil jeg nok påstå at jeg overhodet ikke er erobret! :)

Erobret? Av deg og Carlina?

Da må jeg isåfall spørre:

Har jeg, du og Carlina hatt sex?

Hvis svaret på dette spørsmålet viser seg å være nei, så vil jeg nok påstå at jeg overhodet ikke er erobret! :)

Så du tror at når Carlina og jeg skal erobre verden, så skal vi ha sex med alle mennene? *ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...