Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle kloke og snille hoder her inne!

Sitter her og ruger, har stresset veldig på jobb i dag, og så blir jeg litt nervøs for at det skulle ha stor betydning...Er på dag 7, og har litt angst for å gå på do for tiden:)

Kjenner etter tegn, har ikke smerter lenger, og da savner jeg jo det og, godt å kjenne noe i hvertfall! Ømme bryster, faktisk som om mensen var på gang. Irriterer meg at jeg husker så dårlig fra forrige forsøk, da jeg tross alt fikk en positiv test. Hva er det vi skal kjenne?? Det er vel altfor tidlig med kvalme for eksempel? Dette kan gjøre enhver litt sprø!

Godt å få skrive av seg litt!

Høna

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70870-tegn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei akinna!

Så du begynner å bli sprø du også! ;o)

Jeg går hele tiden og kjenner etter sympomer. De siste 2 dagene har jeg hatt mensmurringer...og det kan jo bety både det ene og det andre :o/ Men jeg hadde disse mensmurringene forrige gang også, og da ble jeg jo faktisk gravid! Ømme pupper har jeg innimellom, og så har jeg vært skikkelig kvalm og uggen i det siste. Men det kan jo også være pga av nervøsitet, progestan...osv osv.....Ja det er til å bli gal av!!!

Nå er det heldigvis ikke så lenge til vi begge får svar! Klarer du å holde deg til 11. sept. eller "sniktester" du litt før? Jeg har ikke helt bestemt meg ennå.....testet på dag 12 sist, med riktig resultat, så egentlig KAN jeg vel teste til fredag. Får se hvor desperat jeg blir :o/

Husker jo sist hvor jeg angret på at jeg hadde testet så tidlig, for jeg klarte ikke å slå meg til ro med resultatet. Tror jeg testet hver dag i 3-4 dager ;o)

Vi får prøve å holde ut, akinna :o)

Lykke til :o)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70870-tegn/#findComment-342670
Del på andre sider

Hei akinna!

Jeg går hele tiden og kjenner etter sympomer. De siste 2 dagene har jeg hatt mensmurringer...og det kan jo bety både det ene og det andre :o/ Men jeg hadde disse mensmurringene forrige gang også, og da ble jeg jo faktisk gravid! Ømme pupper har jeg innimellom, og så har jeg vært skikkelig kvalm og uggen i det siste. Men det kan jo også være pga av nervøsitet, progestan...osv osv.....Ja det er til å bli gal av!!!

Nå er det heldigvis ikke så lenge til vi begge får svar! Klarer du å holde deg til 11. sept. eller "sniktester" du litt før? Jeg har ikke helt bestemt meg ennå.....testet på dag 12 sist, med riktig resultat, så egentlig KAN jeg vel teste til fredag. Får se hvor desperat jeg blir :o/

Husker jo sist hvor jeg angret på at jeg hadde testet så tidlig, for jeg klarte ikke å slå meg til ro med resultatet. Tror jeg testet hver dag i 3-4 dager ;o)

Klem fra

Ja, Clearblue gjorde gode penger på meg sist også!:) Tror jeg testet for 800 kroner minst! Skal ikke gjøre det samme igjen, en pakke er innkjøpt, that`s it!! Og jeg tror også at jeg skal holde meg så lenge som mulig, men så er jeg litt redd at mensen skal komme før jeg rekker å teste.

Har mensenmurringer til tusen, og er også litt uggen og småkvalm innimellom. Antennene er ute og føler etter alt for tiden:)

Tenk at du kan teste nå til helga, nå nærmer det seg! Vi får krysse alt og så satser vi på at jeg kommer etter neste uke.

Klemmer fra smågal

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70870-tegn/#findComment-342754
Del på andre sider

Silvana1365380201

Hei Akinna

Jeg er jo bare en dag etter deg, og det ser ut til at vi opplever denne fasen ganske likt.

Jeg har forsatt endel vondt i magen, men tror mer det har med tarmer å gjøre enn noe annet. Endel av de andre smertene er borte/svakere, og ikke fullt så øm i brystene i dag som i går. Men i dag har jeg vondt på en litt annen måte, nemlig i form av at det kjennes ut som jeg har "hold" i siden. Merkelig....... Er også plutselig trøtt på samme tidspunkt i dag som i går.

Man kan bli utrolig paranoid av dette her, ikke sant?

Hvis det er noen trøst, så er du ikke alene om å være "gal". Jeg tror faktisk jeg kan komme til å bli sprø - og muligens lagt inn (he-he) før tirsdagen da jeg skal teste.

Lurer fortsatt på hvor du tar forsøket ditt?

Vel, forsøk å stresse ned på jobben for din egen psykes skyld, og så får vi bare håpe at neste uke gir oss begge de to blå vi venter på!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70870-tegn/#findComment-343547
Del på andre sider

Hei akinna!

Klem fra

Hei dere!

Jeg vil bare si at jeg fortsatt krysser alt for dere!!

Lykke til!

Klem kul

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70870-tegn/#findComment-343613
Del på andre sider

Hei Akinna

Jeg er jo bare en dag etter deg, og det ser ut til at vi opplever denne fasen ganske likt.

Jeg har forsatt endel vondt i magen, men tror mer det har med tarmer å gjøre enn noe annet. Endel av de andre smertene er borte/svakere, og ikke fullt så øm i brystene i dag som i går. Men i dag har jeg vondt på en litt annen måte, nemlig i form av at det kjennes ut som jeg har "hold" i siden. Merkelig....... Er også plutselig trøtt på samme tidspunkt i dag som i går.

Man kan bli utrolig paranoid av dette her, ikke sant?

Hvis det er noen trøst, så er du ikke alene om å være "gal". Jeg tror faktisk jeg kan komme til å bli sprø - og muligens lagt inn (he-he) før tirsdagen da jeg skal teste.

Lurer fortsatt på hvor du tar forsøket ditt?

Vel, forsøk å stresse ned på jobben for din egen psykes skyld, og så får vi bare håpe at neste uke gir oss begge de to blå vi venter på!

Klem

Hei på deg!

Litt mindre stresset i dag, men desto mer mensenmurring.... Venter at han dukker opp hvert øyeblikk! Forsøket tar jeg i Haugesund, hører til i distriktet rundt der! Og du da?

Vi får holde motet oppe, til det motsatte er bevist!

Skulle du teste før meg? Jeg tester den 11. av alle ting:)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70870-tegn/#findComment-343929
Del på andre sider

Annonse

Silvana1365380201

Hei på deg!

Litt mindre stresset i dag, men desto mer mensenmurring.... Venter at han dukker opp hvert øyeblikk! Forsøket tar jeg i Haugesund, hører til i distriktet rundt der! Og du da?

Vi får holde motet oppe, til det motsatte er bevist!

Skulle du teste før meg? Jeg tester den 11. av alle ting:)

Klem

Hei Akinna.

Siden du er en dag lenger fremme enn meg antok jeg at du skulle teste før meg. Jeg skal teste 10. Satt inn fredag, dvs at jeg er på min 7. rugedag i dag.

Jeg tar forsøket mitt på Riksen.

Godt å høre at du ikke er så stresset i dag. Kjenner igjen murringene også. I det ene øyeblikket tror jeg at jeg kan være gravid, men i dag har jeg deppet litt og trodd at det ikke har gått bra.

Sist fikk jeg mensen dagen etter at jeg testet negativt, så jeg forventer egentlig ikke å få mensen før jeg har svaret. ÅÅÅÅ som jeg håper det blir to blå! Det er bare grusomt å gå sånn å vente.

Jeg er jo hjemme som jeg har sagt før, frem til og men testdagen, og dagene sniiiiler seg av gårde.

Ikke orker jeg å gjøre stort heller jeg, er ganske "pjusk". Forsøker å ikke tolke for mye symptomer ennå, da blir jeg bare sprø.

Lykke til videre, hold motet oppe, håpet er det eneste "håndfaste" vi har foreløpig.

Resultatet kommer tirsdag!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70870-tegn/#findComment-343940
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...