Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Endelig er vi i gang med stikking og det var jo ikke vondt jo!Det var samboer som satte sprøyta og jeg lå der og lo skjelvent,det tok en tid før han fikk lov da....hehehe.

Jeg tar 150iu,så jeg håper jeg slipper bivirkninger som kvalme,resten skal jeg vel overleve.

Tieto:takk for at du husket meg,klem.

Lykke til med alle her inne,vil det bli to blå på alle.

Koz

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70918-f%C3%B8rste-stikk-overst%C3%A5tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Cemi

Så flott da. Jeg begynte med første stikk på mandag så i dag tok jeg sprøyte nr 3.

Tar 125ie mens syns jeg merker bivirkninger som kvalme ja.

Grudde voldsomt for disse sprøytene men tror jeg skal klare å gjennomføre dette.

Lykke til til deg ihvertfall.

Er det ordinær IVF du skal ha?

Jeg skal bare prøve å få eggløsninga i gang og så får naturen ordne resten.

Vi får håpe på en stoor blå bølge her inne.

klem fra Liss

ps Så flott at vi har sånne som Tieto her inne som kan psyke oss opp og få oss i gang.

Hei Cemi

Så flott da. Jeg begynte med første stikk på mandag så i dag tok jeg sprøyte nr 3.

Tar 125ie mens syns jeg merker bivirkninger som kvalme ja.

Grudde voldsomt for disse sprøytene men tror jeg skal klare å gjennomføre dette.

Lykke til til deg ihvertfall.

Er det ordinær IVF du skal ha?

Jeg skal bare prøve å få eggløsninga i gang og så får naturen ordne resten.

Vi får håpe på en stoor blå bølge her inne.

klem fra Liss

ps Så flott at vi har sånne som Tieto her inne som kan psyke oss opp og få oss i gang.

Ja jeg skal ha IVF.Jeg også grudde meg til sprøytene men det går bra.Jeg håper jeg slipper kvalme,jeg har vært heldig med bivirkninger på spray så jeg håper det går bra.

Det er godt å ha slike som har litt erfaring inne her i forumet ja.Håper på en blå bølge her inne.

Grattis med første stikk!

Du er flink!! Jeg husker første stikke mitt i første forsøk, jeg var så spent at jeg holdt på å besvime etterpå. Det er jo deilig når det er overstått da! Jeg har ikke fått bivikninger av puregon før, så håper at du slipper også!! Lykke til med videre stikking!!

Klem kul

bobla1365380358

Hei cemi!

Klart jeg husket på deg :-)

Det var fint å høre at det gikk bra med første stikk.

Jeg setter igang idag så jeg også kan bli medlem av hønsegården ;-)

Klem fra

hei tieto

lykke til med første stikk i dag!!

jeg må selv stikke ihvertfall 5 dg. til og ny UL på tirsdag...når skal du på UL?

mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...