nanna Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Jeg er sørpe tett og trenger no' dop for å få sove. Uggen og fæl... Skal jeg ta et par drinker, eller skal jeg ta paracetamol? Anoyone? 0 Siter
nanna Skrevet 4. september 2002 Forfatter Skrevet 4. september 2002 Hakke tid å vente så lenge. *tusler ned etter Lemsip'en* 0 Siter
Gjest Jopppe Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 En god klunk konjakk hjelper. Men nå har du kanskje sovna.?... God bedring, da ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Hakke tid å vente så lenge. *tusler ned etter Lemsip'en* Ah! Du er en Lemsip-fantast du også? ;o) 0 Siter
Gjest Uglemor Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Hakke tid å vente så lenge. *tusler ned etter Lemsip'en* Hvor får du tak i Lemsip? 0 Siter
nanna Skrevet 6. september 2002 Forfatter Skrevet 6. september 2002 Ah! Du er en Lemsip-fantast du også? ;o) Jepp! 0 Siter
nanna Skrevet 6. september 2002 Forfatter Skrevet 6. september 2002 Hvor får du tak i Lemsip? Hamstret da jeg sist var i London. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Jepp! Jeg har ikke vært i England på ett år, så lageret mitt er nesten tomt. Også jeg som har vært hjemme fra jobben i dag med kjip hals og feber... *host-host* Fikk besøk fra London forrige helg, men de hadde GLEMT å kjøpe med Lemsipen min! Bra gubben skal over på studietur om under to uker. ;o) 0 Siter
Gjest Uglemor Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Hamstret da jeg sist var i London. Ja, tenkte jeg det ikke! Trodde kanskje lemsip endelig hadde nådd norske farvann nå... 0 Siter
nanna Skrevet 6. september 2002 Forfatter Skrevet 6. september 2002 Jeg har ikke vært i England på ett år, så lageret mitt er nesten tomt. Også jeg som har vært hjemme fra jobben i dag med kjip hals og feber... *host-host* Fikk besøk fra London forrige helg, men de hadde GLEMT å kjøpe med Lemsipen min! Bra gubben skal over på studietur om under to uker. ;o) Jeg åpnet siste pakken igår, så nå må jeg se å få fylt opp snart. Det løsner skikkelig godt opp i nesa med den mentholen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.