Gå til innhold

lykke til i kveld tieto!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Tusen takk kul!! Jeg ble såå glad når du husket på meg :-)

Inatt har jeg vært på ultralyden men det var bare en sykepleier som pratet og pratet, hun var ikke intressert i å se på eggene. *ler* Jøss, tenkte jeg, skal jeg ikke opp i stolen for å sjekke hvordan det står til? Men neida, de hadde begynt med noe nytt nå, de tok ut eggene etter 12 dager uansett størrelse på eggposene...

Jadda....

Men ikveld skal jeg stikke! JIPPI!!! Og som sagt tidligere, jeg er blitt syk på sinnet *ler*

Kommer løpende etter deg kul, og puster deg i nakken :-) Vi skal jo ruge samtidig :-)

Stor klem fra

Henger meg på her. Lykke til og STÅ PÅ!

Klem

Hei du!!

Tusen takk luckyto! Kan jo ikke la deg surfe på den blå bølge alene vet du! Første stikk idag og så ruger jeg vel om en 14 dagers tid tenker jeg.

Vil du ha adressen min så du kan sende meg et lastebil-lass med blått støv??

Lykke til med den voksende magen! Jeg vet den blir større for hver dag nå ;-)

Klem fra

Hei!

Tusen takk kul!! Jeg ble såå glad når du husket på meg :-)

Inatt har jeg vært på ultralyden men det var bare en sykepleier som pratet og pratet, hun var ikke intressert i å se på eggene. *ler* Jøss, tenkte jeg, skal jeg ikke opp i stolen for å sjekke hvordan det står til? Men neida, de hadde begynt med noe nytt nå, de tok ut eggene etter 12 dager uansett størrelse på eggposene...

Jadda....

Men ikveld skal jeg stikke! JIPPI!!! Og som sagt tidligere, jeg er blitt syk på sinnet *ler*

Kommer løpende etter deg kul, og puster deg i nakken :-) Vi skal jo ruge samtidig :-)

Stor klem fra

Selvfølgelig husket jeg på deg!

Nå skjønte jeg ingen ting med en gang! Har du vært på UL i natt?! Så skjønte jeg etterhvert at det var en drøm sikkert. Det går ikke så raskt med en hormonell dame i overgangsalderen skjønner du!

Drømmer mye rart jeg også..

Tvi tvi!

Klem kul

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...