Gå til innhold

ORGASME

Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Logg ut Min profil Svar til meg Start ny tråd

Følgende innlegg ble sendt:

Orgasme

Jeg er en 20 år gammel jente som ved øvelser for magen får orgasme. Når jeg f.eks. tar sit-ups og legger hendene på låret og presser benene imot, vil jeg etter ca. 1 min. kjenne en deilig kribling nedentil. Lengden og hvor sterkt det føles varierer.

Etterpå er jeg kliss våt. Antar at det er vaginal orgasme? Har testet noen ganger med finger og merket at kjedemuskulaturen beveget seg litt, men ikke mye.

Jeg har ingen gjenstanstander el. fingre nedentil for å få det til- blir godt bare å spenne..men det må bruke en spesiell teknikk for at det skal gå. Denne følelsen får jeg ikke når jeg har sex med kjæresten min eller om jeg onanerer selv. Har lest om at det finnes mennesker som kan få orgasme uten å onanere ol. ??

Men ønsker å få vagianal orgasme når jeg har sex sammen med min kjære. Har fått det- men da har han ligget stille i meg, mens jeg gjør min "mage- spenning "- Men da blir det ikke noe sterk orgasme og det tar lenger tid før jeg klarer å få det til- er det fordi han tar stor plass slik at effekten blir midre. For nemlig sterkest orgasme uten noe som " fyller" meg.

Antar at jeg på en eller annen måte- spenner kjedemusklulaturen slik at jeg oppnår orgasme..hvis jeg prøver å ta knipe øvelser, merker jeg at jeg blir kåt...

Har du vært borti no lignede?

- ikke undertegnet

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71016-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden jeg er gutt nei, men du må jo ha det helt himmelsk!! (",)

At det skulle være så gøy å trene ville jeg ikke trodd.

Du fant ikke dette ut ved å ta sit up ved fremmee til stede feks treningstudio.

Prøv å kommunikaser med kjæresten din når du tar dine sit up og han er inne deg. Når du er på kanten til å komme ber du han trekke kukkken ut og støtte deg hardt når du kommmer. Klart det er ikke lett å kordinere men med litt trening og kommunikasjon er da mulig.

Sier kosdeg du er da heldig!!

Dette gir meg en mer god grunn til at jeg skulle ønske jeg var jente.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71016-orgasme/#findComment-344645
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...