Gå til innhold

Spraying,mens og litt til :)

Anbefalte innlegg

puffin1365380374

Hei alle sammen! Jeg er i gang med 2. søskenforsøk (ved RITØ). Startet på spray for 10 dager siden, og fortsatt ingen mens. Ved de 3 tidligere forsøkene mener jeg å huske at mensen kom etter 7 dager. Hva skjer nå? og hva hvis den ikke kommer før sprøytestart den 12. september ?

Ellers er jeg kjempeglad for å være i gang igjen, ca 1 år siden forrige mislykkede forsøk. Var så utrolig heldig å få en sønn (som nå er 2 år) etter 2 forsøk, og satser på at det samme skjer nå :).

Har klassiske symptomer som STORE humørsvigninger, og føler at kiloene kommer snikende. Har - til min store fortvielse - lagt på meg 3-4 kg under hvert forsøk. Hvorfor skjer dette egentlig ?

Har vært innom dette forumet mer eller mindre regelmessig de 3 siste årene, og synes aldri det har vært så mye "2-blå-testing" som det er nå for tiden - noe jeg innbiller meg, eller ?

Lykke til alle som er i gang eller skal i gang nå!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71026-sprayingmens-og-litt-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

bobla1365380358

hei puffin

når det gjelder den mensen.....det er ikke alle steder du MÅ ha hatt mensen før du starter på sprøyter vet jeg....ville sjekket det med RITØ. kanskje du må ta en CB-test??

selv er jeg på RH og de vil helst at du skal ha hatt det, men....du har noen dager ennå (c;

lykke til med søskenforsøk!!

mvh

Jeg har sprayet 2 ganger, og fikk ikke mensen noen av gangene. Begge gangene spurte jeg sykehuset om det var normalt, og begge ganger sa de at det var det.

Men før du begynner på sprøyter må du ta en CB-test for sikkerhets skyld. I teorien kan du jo være gravid, og da er det viktig å ikke begynne på sprøyter.

Alle sykehusene opplever at enkelte forsøk må avbrytes pga svangerskap som oppstår under spraying. Spray er ikke farlig for fosteret, men sprøytene er ikke bra.

Lykke til med forsøket!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...