Gå til innhold

Å være den som tar initiativet

Anbefalte innlegg

Gjest bobsygirl

Jeg har nettopp kommet sammen med en fyr som jeg er voldsomt forelsket i. Vi har vært sammen i et par uker. Saken er den at jeg har veldig lyst på sex med ham, tenker på det hele tiden han er rundt meg. Vi har ofte muligheten pga han har egen leilighet. Men hittil har ingen av oss tatt initiativet.

Kan jeg skremme ham vekk hvis jeg gjør det? I går kveld satt vi i sofaen og så på en video, og han spurte om det var noe jeg hadde lyst på (chips, brus etc). Jeg var sååå nær å svare "Ja, deg. Jeg er kåt!"

Men jeg turde ikke. I tidligere forhold har jeg vært den som har tatt initiativet oftest, fordi jeg har en veldig sterk sexlyst. Jeg vet at minst en av mine ekser syntes det ble for voldsomt, så jeg er redd for å skremme vekk han nye som jeg hittil har hatt det kjempefint med.

Hvordan hadde dere reagert?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71045-%C3%A5-v%C3%A6re-den-som-tar-initiativet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hadde blitt positivt overrasket.

intet galt i å ta komandoen, det er jo den enkleste saken i verden.

neste gang det blir litt klining kan du jo begynne å dra av ham klærne, ser det som veeeeeeeldig lite sansynelig at han smekker deg over hånden og sier STOPP...

så sett i gang...

Carisma1365380365

Hvis du klarer å styre deg litt, kan du kanskje gi han muligheten til å ta initiativet. Jeg sier ikke at det er galt at du har lyst på ham, men det kan være greit å vente litt til siden dere bare har datet en kort stund. Hvorfor rushe det?

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves... ;)

Hvis dere bare har vært sammen i 14 dager tror jeg det er best du venter. Jeg tror det er best du venter til du kjenner ham skikkelig. Hvis det videre skulle vise seg at det ikke blir noe forhold, vil du kanskje bli sittende der med anger og redsel for diverse kjønnsykdommer og HIV.

Dessuten kan han også få inntrykk av at du er litt billig om du hopper rett på sak. Vet om flere som angrer forferdelig på at de hadde sex så fort i et forhold når det ikke ble noe mere mellom de.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...