Gå til innhold

Nordlendinger...Kåtere enn andre?

Anbefalte innlegg

Er nordlendinger kåtere vesener enn oss andre litt lenger nede på kartet?? Alle nordlendingene jeg har møtt på, føler jeg en merkelig seksuell tiltrekning til...Kan det være dialketen eller er det noe med den litt flørtende måten å være på??Er det bare meg eller??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71099-nordlendingerk%C3%A5tere-enn-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, førr svarte! Vi e kåtar einn ræsten av fålke! Vi e faktisk kåtar einn aille ainner!

Æ e nu i alle fall det :) å æ e utfløtta Harstadværing! Så eeeegentlig e det vell tromsværinga, å ikkje norlænninga, som e kåtar :). *dokke*

Hehe :) Det er nok dialekten som gjør det, ja. Og så selvsagt at vi fra nordnorge har en heeelt uimotståelig sex-appeal :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...