Gå til innhold

Spørsmål angående oralsex

Anbefalte innlegg

Daniel Johansen

Hei...

Jeg er en gutt på 18 som har hatt litt problemer gjennom tiden vedrørende at min kjæreste utfører oralsex på meg (suging)...

Jeg tåler av en eller annen grunn ikke dette, da jeg etter noen minutter føler at det svir og jeg har på følelsen at jeg må tisse hele tiden (liknende blærekatarr)...

Det går over av seg selv etter en halvtime eller så, eller noen minutter i dusjen... Dette er ikke noe stort problem for meg da vanlig sex fungerer normalt, men det er da litt kjedelig å ikke "fungere" på slike andre ting... Vil helst ikke gå til lege med dette da jeg ikke ser på dette som et så altfor stort tap så jeg håper dere har et svar og\eller et eventuellt råd for å motverge dette..:)?

På forhånd takk!

M.v.h Daniel Johansen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71105-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-ang%C3%A5ende-oralsex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Motvirke det kan du jo gjøre ved å la være å bli sugd, men det høres jo litt kjipt ut spør du meg. Synes du skal gå til legen med det, jeg. Selv om problemer med den delen av kroppen ikke alltid er katastrofale så hemmer det en jo litt. Og er man skikkelig uheldig kan jo et problem bli større nettopp fordi man ikke får evt. behandling for det.

"..............."

Hmm... Merkelig sak... Høres ikke akkurat ut som en sykdom, så jeg er vel litt tvilende til om dette er noe en lege kan gjørenoe med...

Med mindre jeg har misforstått deg helt: Det kan ikke bare være at det er spyttet hennes som siver inn i pikken din da? Tror kanskje slimhinnene der inne kan være følsomme for f.eks. enzymer som finnes i spytt...

Kanskje hun bør passe på at hun hele tiden bruker lepper og tunge slik at hun "melker" deg hele tiden, og på den måten unngår at det siver noe inn?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...