Gjest Jopppe Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Har du begynt på aerobic eller? 0 Siter
Gjest Jopppe Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Nei?? Øøøhhhhh......var det ikke deg altså.....*host* Jeg føler meg litt svimmel akkurat nå. Tror jeg må legg meg nedpå litt. Da var det kanskje pirrka, da.... *ror* 0 Siter
punkyB Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Øøøhhhhh......var det ikke deg altså.....*host* Jeg føler meg litt svimmel akkurat nå. Tror jeg må legg meg nedpå litt. Da var det kanskje pirrka, da.... *ror* Men jeg kan jo selvfølgelig begynne hvis du vil at jeg skal !!?? *S* 0 Siter
Gjest Jopppe Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Men jeg kan jo selvfølgelig begynne hvis du vil at jeg skal !!?? *S* Næsj da. Du er jo så spenstig du atte. Du trenger vel ikke det? 0 Siter
punkyB Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Næsj da. Du er jo så spenstig du atte. Du trenger vel ikke det? Sprek er jeg seffers - var jo for å glede deg ! :-) Bare jeg slipper å bruke arma og beina samtidig !! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.