Gå til innhold

Tenner alle menn på Shakira?

Anbefalte innlegg

Mine kollegaer er alle menn og en av deres drømmedamer er Shakira. Kompisene mine også. Personlig synes jeg det fins sexyere jenter med litt mer klasse (ikke at hun ser billig ut, men...). Er det bakenden hennes dere menn digger eller er det rett og slett hennes personlighet? (yeah, right!)

Jeg synes f.eks. Liz Hurley er sexy og stilig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71179-tenner-alle-menn-p%C3%A5-shakira/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes mange damer som ser bedre ut, men Shakira har en utrolig feminin utstråling.

Hurley er helt uten sjarm, og ikke spesielt pen heller.

Angelina Jolie der i mot...WOWWWW!!

Det med Hurley er jeg helt enig i. Hurley og Buffy vampyren mangler MYE på sjarme og utstråling. Hurley er jo ikke pen engang.

Så du forresten at Jolie ville springe toppløs gjennom gatene?

Annonse

Du er åpenbart ikke meningsberettiget og i beste fall sinnsyk i gjerningsøyeblikket når du skrev det der! Når er det omsorgsovertakelsen av deg skjer? ;-)

I morra. Nei faktisk, jeg synes ikke Jolie er så digg assa. Hu tennisberta til Inglesias er myyyyye bedre. YAM! Faens fløtepus dego som har sånn flaks med damer.

I morra. Nei faktisk, jeg synes ikke Jolie er så digg assa. Hu tennisberta til Inglesias er myyyyye bedre. YAM! Faens fløtepus dego som har sånn flaks med damer.

Hun er jo helt puffy i trynet, og i følge veldig sikre kilder, har hun helvetes mye kviser. Faktisk så mye kviser at latinopusen ikke ville kline med henne i Escapevideon før deg ble gjordt noe med det...

Som sagt- ikke helt tilregnelig. :-D

Gjest Remuladetrynet

Hun er jo helt puffy i trynet, og i følge veldig sikre kilder, har hun helvetes mye kviser. Faktisk så mye kviser at latinopusen ikke ville kline med henne i Escapevideon før deg ble gjordt noe med det...

Å faen, kviser som "popper" rundt øra på deg når du kliner er turn off. Nå fikk du meg ned på jorda i hvertfall.

conan my man, nå skjønner jeg det. Synet ditt er ikke heeelt pålitelig ikke sant?

Okej okej, jeg prøver igjen - Cameron Diaz?

conan my man, nå skjønner jeg det. Synet ditt er ikke heeelt pålitelig ikke sant?

Okej okej, jeg prøver igjen - Cameron Diaz?

Alderen tynger, vet du.

Diaz er bildeskjønn, men fritatt fra personlighet. Hun har for mye jentunge og for lite vamp i glimtet i øynene.

Og, vær så snill og ikke kom trekkende med hu derre tyske barbidukken..

Annonse

Å faen, kviser som "popper" rundt øra på deg når du kliner er turn off. Nå fikk du meg ned på jorda i hvertfall.

Det gjelder å holde seg informert om det som er viktig her i livet. Jeg har i alle fall strategien klar i fall Anna vil kline med meg. Hun får et rungende NEI!!

Alderen tynger, vet du.

Diaz er bildeskjønn, men fritatt fra personlighet. Hun har for mye jentunge og for lite vamp i glimtet i øynene.

Og, vær så snill og ikke kom trekkende med hu derre tyske barbidukken..

Viste ikke at conan så så mye etter personlighet i brudene sine...

*ler litt rått, men ikke for rått da*

Du forresten - sikre kilder? *ler litt til*

Hadde jeg fått Diaz på kroken (bokstavelig talt) *ser det for meg - aaa* så hadde hun nok blitt ganske vill og vampete.

Det gjelder å holde seg informert om det som er viktig her i livet. Jeg har i alle fall strategien klar i fall Anna vil kline med meg. Hun får et rungende NEI!!

Du er tøff i trynet nå conan? Du _hadde_ jo ikke nektet plent vettu. Ikke vær dum a.

Gjest Remeuladetrynet

På den annen side, "Underneath my clothes, theres an endless story", og en del av den historien kunne jeg godt ha tenkt meg å delt.

Viste ikke at conan så så mye etter personlighet i brudene sine...

*ler litt rått, men ikke for rått da*

Du forresten - sikre kilder? *ler litt til*

Hadde jeg fått Diaz på kroken (bokstavelig talt) *ser det for meg - aaa* så hadde hun nok blitt ganske vill og vampete.

Et skikkelig troverdig "soveromsblikk" fordrer faktisk at det er antydning til hjerneaktivitet. Pene piker med øyne som speil er dritkjedelige...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...