Gå til innhold

Lite variasjon

Anbefalte innlegg

Gjest Sondre jenta

Jeg og min kjæreste har middels bra sex. Jeg har hatt bedre, men han er veldig omtenksom og snill. Skulle ønske å bli tatt litt "med makt" noen ganger også. Det plager meg litt at han aldri lager lyder. Jeg simpelten ELSKER å høre at menn stønner og hvisker litt dirtye ord i øret mitt. Det er en virkelig turn on for meg.

Et av våre største problemer er at våre elskovstunder består i ritualer som skjelden varierer. Vi begynner med samme tingen og slutter på samme måten. Og det er fordi han ikke vil forandre på måten vi gjør det på. Han kommer som regel når han tar meg bakfra, og da føler jeg meg snytt. Jeg vil så gjerne se at han kommer.

Anyway, jeg tror han sliter litt med selvtilliten. Jeg smøg meg inn i dusjen når han dusjet en gang, men jeg fikk en kald skulder. Jeg har prøvd å snakke med han om det, men han sier det ikke er noe å snakke om. Jeg vil jo gjerne ha han som kjæreste, men for å være helt ærlig, så begynner sexlivet vårt å bli kjedelig. Og vi er fortsatt nyforelsket og relativt unge!

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71251-lite-variasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen lett situasjon. Av en eller annen grunn har han låst seg. Hvorfor er umulig for meg å gjette på.

Det du kan gjøre er å:

- ta opp problemet, snakke med han om det og fortelle han at det faktisk er et problem som vil bli alvorlig i lengden

- ta initiativet til andre ting

- smøre deg med tolmodighet og håpe at situasjonen sakte men sikkert endrer seg

Og til slutt, om intet nytter, innse at selv om han er en flott fyr så kan han ikke gi deg det du trenger i forholdet. Det er vondt, men i lengden vil problemet tære og ødelgge forholdet alikevel.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71251-lite-variasjon/#findComment-346535
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...