Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koslig at noen tenker på meg! Joda, dagene rusler og går. Jeg har det tungt fortsatt - har såvidt begynt å blø litt, håper det løsner sånn at jeg kan få det ut. Jeg skal på kontroll imorgen så da får jeg vel vite litt mere! På onsdag hadde ikke hcg begynt å synke enda, men forhåpentligvis så har den begynt å synke nå. Det er tøft og ha graviditetssymptomer når en vet at det går galt.

Men man må prøve å se fremover litt innimellom - jeg har ikke gitt opp og kommer nok tilbake om ikke så alt for lenge. Vi har bestemt oss for en ny 3 pakning. Holder på og flytte innimellom alt - så det går nok bedre nå når vi kommer oss inn i nytt hus og kan slappe av litt! Da blir jeg nok gravid!!

Lykke til på ultralyden!!

klem

Så koslig at noen tenker på meg! Joda, dagene rusler og går. Jeg har det tungt fortsatt - har såvidt begynt å blø litt, håper det løsner sånn at jeg kan få det ut. Jeg skal på kontroll imorgen så da får jeg vel vite litt mere! På onsdag hadde ikke hcg begynt å synke enda, men forhåpentligvis så har den begynt å synke nå. Det er tøft og ha graviditetssymptomer når en vet at det går galt.

Men man må prøve å se fremover litt innimellom - jeg har ikke gitt opp og kommer nok tilbake om ikke så alt for lenge. Vi har bestemt oss for en ny 3 pakning. Holder på og flytte innimellom alt - så det går nok bedre nå når vi kommer oss inn i nytt hus og kan slappe av litt! Da blir jeg nok gravid!!

Lykke til på ultralyden!!

klem

Hei!

Slitsomt å gå slik å vente.. Jeg syns det er så rart at HCG din ikke har begynt å synke ennå og at du ikke har fått en ordentlig blødning... Men i dette "spillet" her så er det jo ingen fasit-svar....

Nytt hus gjør nok susen tenker jeg :-)

Lykke til-klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...