sats Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Jeg var også i ganske god form etter uttak og innsetting. Det gikk 8-9 dager fra innsetting til smertene begynte. Fram til da var jeg i full trening og var kjempefornøyd med ikke å kjenne så mye. Du føler deg ganske sprengt i magen, og den er hoven og knallhard. For å si det rett ut så er smertene så intense, nesten som rier (har jeg hørt) at du verken klarer å sitte eller ligge. Har du mistanke, så er det bare å ta blodprøver, evt. ta UL for å finne ut om eggstokkene hadde vokst. Jeg ble lagt inn på sykehuset på dag 10 etter innsetting, og skulle nok ha reist dit med en gang istedet. Men så gikk det jo bra, for det er en viss sammenheng mellom overstimulering og oppnåelse av graviditet. Lykke til. Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71452-ksk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.