Trollmor Skrevet 8. september 2002 Skrevet 8. september 2002 Hei! Etter å ha testet positivt både fredag, lørdag og i dag, så må vi vel bare tro det vi ser: 2 klare blå streker!!! Vi er utrolige glade ) Har jo aborten fra forrige forsøk i bakhodet, men har bestemt oss for å prøve så godt vi kan og bare tenke positive tanker!! Lettere sagt enn gjort, men vi må prøve ihvertfall! Denne gangen SKAL det gå bra!! )) En glad hilsen fra 0 Siter
Maye Skrevet 8. september 2002 Skrevet 8. september 2002 Så flott. Masse gratulasjoner til dere begge to (alle tre eller fire). Gratulasjonsklem fra 0 Siter
Gjest TK Skrevet 8. september 2002 Skrevet 8. september 2002 HERLIG, TROLLMOR. Så artig,nå ble jeg kjempeglad. "SSSS" For å være ærlig trodde jeg du skulle klare det!!! Lykke til videre,nå MÅ du tenke at det går bra,for det gjør jo det. "VI Snakkes" Klem TK.(17.3) 0 Siter
blått Skrevet 8. september 2002 Skrevet 8. september 2002 Gratulerer og masse masse lykkeønskninger!!!!!! 0 Siter
Venus Skrevet 8. september 2002 Skrevet 8. september 2002 Jeg sier det igjen: GRATULERER!!!! Stooor klem fra 0 Siter
Gjest kul Skrevet 8. september 2002 Skrevet 8. september 2002 Ååååh! Nå ble jeg glad! jeg har tenkt masse på deg i disse dager og har vært veldig spent! Gratulerer så masse, og kos deg fremover! Flott at du har startet en blå bølge i Danmark, den har jeg nemlig tenkt til å henge meg på!! Mange klemmer fra kul 0 Siter
Tildemor Skrevet 8. september 2002 Skrevet 8. september 2002 Jess!! Slike meldinger får vi aldri nok av! Gratulerer så masse Trollmor! Kanskje blir det to på deg også?? Lykke til videre og nyt tilværelsen det du makter!! Beste hilsen, 0 Siter
Silvana1365380201 Skrevet 8. september 2002 Skrevet 8. september 2002 Ååååååh! GRATULERER!!!!!!! Dette går helt sikkert bra!! Masse lykkeønskninger fra 0 Siter
Gjest zikkzakk Skrevet 8. september 2002 Skrevet 8. september 2002 ***GRATULERER*** Denne gangen går det bra! Helt sikkert! 0 Siter
luckyto Skrevet 8. september 2002 Skrevet 8. september 2002 Gratulerer. Dette var kjempenyheter!!! Lykke til videre! klem 0 Siter
skau Skrevet 8. september 2002 Skrevet 8. september 2002 Hei så FLOTT!! Lykke til og GRATUERER. Klem 0 Siter
akinna Skrevet 8. september 2002 Skrevet 8. september 2002 Herlighet!!!:) (smiler) Har vært borte noen dager og tenkt på hvordan det har gått med deg! Nå skal du se at vi er i gang med noe stort her inne!! Venter og venter ennå, masse rare symptomer har jeg også, tenkte å skrive en egne tråd om det:) Gratulerer sååå masse, det skal gå bra! Klem fra meg som kommer etter til uka 0 Siter
bobla1365380358 Skrevet 8. september 2002 Skrevet 8. september 2002 hei trollmor dette er meldingen alle her har gått å ventet på.... GRATULERER!!!!!!!!! kjempehyggelig å høre at det klaffet til slutt.... mange gratulasjonsklemmer fra 0 Siter
fisk69 Skrevet 8. september 2002 Skrevet 8. september 2002 Gratulere så mye!! Vi andre får håpe at den blå bølgen fortsetter her inne,. Ønsker deg all lykke 0 Siter
tieto Skrevet 8. september 2002 Skrevet 8. september 2002 Hei! Dette var gode nyheter på en søndagskveld! Gratulerer så mye Trollmor, og som du sier: Denne gangen skal det gå bra!! Stor klem fra 0 Siter
Harefrøken Skrevet 8. september 2002 Skrevet 8. september 2002 Hei. Gratulerer så mye. Dette var moro :-)) Hilsen 0 Siter
juliet2 Skrevet 8. september 2002 Skrevet 8. september 2002 Hei på deg Trollmor Jeg viste det, jeg viste det.... Men må likeveld si GRATULERE!!! Det er deres tur nå, knip beina sammen de neste 9 mnd. Håper jeg kommer etter om ikke så alt forlenge. PS! Du får maile litt blått støv ...(ha, ha) Stor klem :-) 0 Siter
Margreth Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Hei Trollmor. Det var en kjempehyggelig melding! Gratulerer så mye, denne gangen går det bra skal du se! Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.