Gå til innhold

Rett og slett vondt... (litt langt)

Anbefalte innlegg

Hei, kjekt med gladmeldingene her inne siden sist!!

Har vært borte noen dager, må jo få tiden til å gå! Er nå på rugedag 11, har ikke testet ennå, skal prøve å holde meg til avtalt dato. Men jeg har "følt" så mye i det siste, de siste dagene har jeg vært så kvalm og i tillegg har jeg rett og slett vondt i magen, oppblåst og hard. Ringte til sykehuset i går, skulle ringe igjen dersom det ble værre.

Har jo hørt snakk om kombinasjonen: oppblomstring av overstimulering og graviditet, og det fikk jeg jo på en måte bekreftet av Sats og... Gratulerer med tvillinger forresten!! Så herlig!

Nei, dette blir jeg litt sprø av:) Måtte tiden fly!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71496-rett-og-slett-vondt-litt-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Silvana1365380201

Hei igjen Akinna.

Som vanlig kjenner jeg meg svært godt igjen...... Nå er det heldig vis bare to dager igjen til jeg skal teste. Gruer meg mer og mer, er kjempenervøs for en negativ test. Med alle de tegnene som kroppen min har, så burde jeg få minst fire blå streker (he-he).

Tiden går ganske tregt, men siden jeg har såpass mye vondt, så går noe av tiden til å sove.

Men fytterakker'nsin dette er seigpining!!!!

Håper vi begge får to blå i uken som kommer, og så får vi bare holde ut ventingen.

Lykke til! Håper våre tegn betyr lykke denne gangen!!!

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...