Isabella Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Hei! Leste nettopp innlegget ditt. Flott at det går så bra med dere alle fire! :-) Hvordan forbereder man seg til å få tre små? Hvordan reagerer familie og venner? Hvordan skal dere gjøre det sånn praktisk? Er du i jobb eller sykmeldt? Vi venter i spenning på å høre hvordan dette går. Ikke hver dag noen venter tre på en gang!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71498-tk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TK Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Hei Isabella!!! Takk for innlegget ditt. Må vel kanskje si det er umulig å forberede seg 100% når man skal ha 3 barn på en gang. Jeg har jo ingen barn fra før så det blir en kjempestor overgang med å få barn om det er 1 eller flere. Da vi var på UL i uke 7 og fikk beskjed om at det var tre må jeg jo si at det var ett stort sjokk for meg og mannen min. Venner og familie ble jo litt sjokkerte de også,men tror at alle ser frem til og gleder seg på vegne av oss. Vi har som sagt kjempet iherdig for dette."SSS" Må jo si at jeg gleder meg utrolig mye,jeg har ingen og miste og kommer til å elske de vanvittig høyt. Tenker litt på faren at en av dem vil dø fra meg og alt som følger med. Nå er jeg jo ekspert til å være litt pessimistisk, kanskje grunnen til det er at jeg har hatt en del motgang gjennom livet osv.... Hvordan vi har tenkt å ordne det rent pratiske, ja si det du. Tror at de store innkjøpene som "svær,enorm" vogn og senger osv må vi kjøpe etter fødselen. Tenk om det skulle skje noe.Kjøper vel det man kanskje klarer seg med en av før. Vi får se. Det er mye og ordne. Jeg går hjemme nå med reh.penger mannen min får nok permisjon eller blir sykemelt så jeg får hjelp til de tre. Det er vel umulig å klare alt stell alene. Heldigvis har jeg en super svigermor som kommer til å stille opp. Jeg har funnet ut at det kommer til og ordne seg ,det må det jo selvfølgelig. Det blir ett vanvittig slit men samtidig blir det kjempemoro også. Det er deilig å tenke på og snart være helt i mål. Det har vært kjempetøft,men snart er "slitet" over. Det blir nok ikke flere forsøk på meg nei. Jeg kjenner ikke deg,men jeg ønsker deg lykke til hvor hen i prossessen du er. Hilsen TK: 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71498-tk/#findComment-347597 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.