Gå til innhold

Problemer før utløsning

Anbefalte innlegg

mustang1365380375

Jeg er en gutt som har et rimelig rart problem, har faktisk aldri hørt om det før, men i hvert fall. Rett før jeg skal til å få utløsning får jeg kjempe vondt i hodet, skikkelig intense smerter fra nakken og fram til pannen og det er ikke bare litt vondt heller, helt sinnsykt. Jeg kan få utløsning, men da må jeg ta det veldig med ro under stimulering, både ved samleie og onani, må liksom lure ut orgasmen. Noen ganger etterpå kjenner jeg det er et slags trykk i hodet og litt vondt både i pannen og nakken. Jeg kan for eksempel ikke ta et kjapt og heftig samleie med kjærsten min, for da får jeg dundrene hodepine resten av dagen, dette er jo noen ganger det man vil det og, hun blir litt skuffet når dette ikke går. Dette plager meg skikkelig og tærer litt på manndomen min. Jeg har scoliose og lurer på om dette kan skape noen form for blokkering eller noe sånn? Er totalt desperat, finnes det noen forklaring?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71567-problemer-f%C3%B8r-utl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen får hodepine under sexaktivitet. Er det farlig?

Det er riktig at hodepine kan komme under seksuell opphisselse eller orgasme. Denne hodepinen kan virke skremmende og medføre at en ikke tør ta seksuelle initiativ av frykt for å provosere frem smerte. Mange er også redd for at hodepinen er forvarsel til en hjerneblødning. Alle undersøkelser viser at blodtrykkstigningen under masturbasjon eller orgasme ikke er noen risikofaktor for hjerneblødning. Mange pasienter med orgasmehodepine har gjennomgått omfattende undersøkelser uten at en har funnet noe spesielt galt i form av hjernesvulst eller hjerneblødningstendens.

Plutselig innsettende hodepine under samleie kan gjøre det nødvendig å avbryte samleiet. Hodepinen kan også føre til at ereksjonen forsvinner fordi mannen han får så mye annet å konsentrere seg om, nemlig smerten.

Etter å ha inntatt noe mye alkohol forutgående natt kan en dagen etter få hodepine under samleie. Dette er en del av den velkjente Hangover-hodepine og helt ufarlig.

Hodepine er altså et relativt ufarlig symptom når den forekommer under seksuell aktivitet. Det er imidlertid ingen regel uten unntak, så hvis en er usikker kan det være fornuftig å oppsøke nevrolog slik at en kan bli undersøkt.

Noen får hodepine under sexaktivitet. Er det farlig?

Det er riktig at hodepine kan komme under seksuell opphisselse eller orgasme. Denne hodepinen kan virke skremmende og medføre at en ikke tør ta seksuelle initiativ av frykt for å provosere frem smerte. Mange er også redd for at hodepinen er forvarsel til en hjerneblødning. Alle undersøkelser viser at blodtrykkstigningen under masturbasjon eller orgasme ikke er noen risikofaktor for hjerneblødning. Mange pasienter med orgasmehodepine har gjennomgått omfattende undersøkelser uten at en har funnet noe spesielt galt i form av hjernesvulst eller hjerneblødningstendens.

Plutselig innsettende hodepine under samleie kan gjøre det nødvendig å avbryte samleiet. Hodepinen kan også føre til at ereksjonen forsvinner fordi mannen han får så mye annet å konsentrere seg om, nemlig smerten.

Etter å ha inntatt noe mye alkohol forutgående natt kan en dagen etter få hodepine under samleie. Dette er en del av den velkjente Hangover-hodepine og helt ufarlig.

Hodepine er altså et relativt ufarlig symptom når den forekommer under seksuell aktivitet. Det er imidlertid ingen regel uten unntak, så hvis en er usikker kan det være fornuftig å oppsøke nevrolog slik at en kan bli undersøkt.

Kjekt å vite!I følge ett skriv av en lege,var sex god medisin mot hodepine..

Tror ikke de som blir plaget av hodepine i forbindelse med sex er tatt med i den rapporten gitt.....

=o)

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Innlegget kan dessverre ikke besvares da fagpersonen vurderte at

spørsmålet ikke er relevant for dette forumet. Brukeren blir

selvfølgelig ikke belastet for dette. Vennligst forsøk vår søk funksjon

for liknende spørsmål.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...