Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg fikk som tidligere nevnt satt inn meget bra egg(3 stk) på onsdag 4 september, og er da på rugedag 5 idag, men kan ikke si at jeg har spesielle symptomer. Har ømme pupper men det er progestanen som gjør det (hadde ømme før egginnsetting) ellers så er jeg trett og må tisse masse.....kan noen fortelle med hvilke sypmtomer de hadde eller ikke ved sine forsøk ??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71590-symptomer-ved-eggdonasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg så i et innlegg lenger nede her at du er i tidlig overgangsalder, og jeg er nyskjerrig, hvor gammel er du? jeg har selv samme diagnose og er 29 år, derfor lurer jeg ;)

Vi hadde tre eggdonasjonsforsøk på Ava i Finland, men de var desverre mislykket (husk at vi tok endel av den statistikken, så det er mer ledig plass på den statistikken der gravide kommer, hehe) Vel, vi har iallefall bestemt oss for adopsjon og det er ikke så lenge til vi får reise til Colombia :)

Lykke til i forsøket! Det er knalltøft, men spennende også! Jeg har hatt kontakt med to som har fått barn via eggdonasjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...