Gå til innhold

En litt annerledes p*kk...?

Anbefalte innlegg

Gjest Forfjamset jente

Jeg og en jeg har noe på gang med endte i helgen opp i senga hans. Nei, vi lå ikke sammen, men rota rundt. Og oppi alt dette hadde jeg en litt merkelig opplevelse som jeg bare må dele. Kanskje noen har hatt samme opplevelse? Du skjønner, jeg fant ikke helt ut av pi***en hans. Jeg kjente hvor stiv han ble, og lot hånda gli over buksen hans. Kjente konturene og fant ut han var ganske stor i omkrets. Lengden fant jeg ikke ut av i det hele tatt.(Slapp av, jeg drev ikke og var opptatt av det, men jeg befølte ham jo, og da registrerer man slikt!)

Uansett, da jeg fikk hånda på innsiden av buksa, så oppdaget jeg noe rart…Han var liksom litt annerledes enn andre menn jeg har vært med. Han var veldig stor helt nede ved ”roten”, også virket det som han ble tynnere og tynnere jo lenger opp mot ”hodet”. Fra før er jeg vel vant til at gutta er ganske jevne i omkrets sånn hele veien, men han her var altså litt pussig…Eller er det bare meg som ikke har sett nok p*kker? ;-)

Jeg fikk jo heller ikke sett særlig mye, da, for det var mørkt.

Høres dette rart ut eller er det normalt?

Og en annen ting…Jeg prøvde ta tak i ham, for å dra forhuden tilbake og ronke ham litt. Det fikk jeg ikke til. Det frustrerte meg. Jeg fikk liksom ikke skikkelig tak, og dessuten virket det som om det ikke var så mye å trekke bakover….Finnes det menn som har lite forhud, eller hvor man rett og slett ikke får ronket dem skikkelig?

Dette ble et sprøtt innlegg, men jeg må bare spørre…

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71596-en-litt-annerledes-pkk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest forfjamset jente

Var det ikke ei gulrot du fant i buksene hans tror du? Det der høres ikke mye ut som en pikk nei. Avvent med sex med han der typen. Kan bli pinlige greier. Så ekkelt.

Så utrolig lite sensitiv du er!

Klart jeg lurer på dette, men det kan da vel være at det ikke er like lett å kjenne på ting når man ligger tett inntil hverandre, men klærne på og slikt. Blir ikke da ting litt lettere forvridd?

Ikke vet jeg, men jeg får nok sjansen igjen til å finne ut av det hele.

Og hva gjelder det at jeg ikke fikk dratt noe særlig i den, så kan det vel være at han har trang forhud, eller?

Hva vet jeg.

men makan til usensitivt svar. Det tipper jeg resten av gutta her blir glade for å lese ; at enkelte jenter kan bare ikke ha sex med en type dersom ikke pikken er helt perfekt på ham.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71596-en-litt-annerledes-pkk/#findComment-348374
Del på andre sider

Så utrolig lite sensitiv du er!

Klart jeg lurer på dette, men det kan da vel være at det ikke er like lett å kjenne på ting når man ligger tett inntil hverandre, men klærne på og slikt. Blir ikke da ting litt lettere forvridd?

Ikke vet jeg, men jeg får nok sjansen igjen til å finne ut av det hele.

Og hva gjelder det at jeg ikke fikk dratt noe særlig i den, så kan det vel være at han har trang forhud, eller?

Hva vet jeg.

men makan til usensitivt svar. Det tipper jeg resten av gutta her blir glade for å lese ; at enkelte jenter kan bare ikke ha sex med en type dersom ikke pikken er helt perfekt på ham.

LOL

Kos deg med gulroten du.

Hilsen usensitive

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71596-en-litt-annerledes-pkk/#findComment-348397
Del på andre sider

Annonse

Gjest forfjamset jente

hmm, har du tenkt tanken på at han kanskje ikke hadde forhud?

ellers er det vel som de fleste sier her, pikker kommer i mange forskjellige former...

Tanken er tenkt, men jeg har ikke opplevd gutter uten forhud før...Så kan du gi meg en instruksjon på hvordan en slik en ronkes, da? ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71596-en-litt-annerledes-pkk/#findComment-348535
Del på andre sider

Tanken er tenkt, men jeg har ikke opplevd gutter uten forhud før...Så kan du gi meg en instruksjon på hvordan en slik en ronkes, da? ;-)

hmm, du spør godt nå?

med eller uten er nesten det samme, fremgangsmåten er i alle fall den samme, eneste forskjellen er at der du tidligere hadde en forhud å ta hensyn til, der har du i dag ingenting...

aner faktisk ikke hvordan det er å onanere en med forhud, da jeg selv er så pass heldig at jeg er kvitt svineriet...

SDD derimot kan nok gi deg en god beskrivelse av begge tror jeg. søk på onani, SDD hadde en fabelaktig beskrivelse her inne for en stund tilbake...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71596-en-litt-annerledes-pkk/#findComment-348561
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...