MaikenK Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg bruker 5 suketter og 5 teskjeer brunt sukker i teen min. Det er derfor jeg aldri lar noen andre lage te til meg. Dessuten er jeg nøye med melkemengden. Noe som jeg heller ikke lar andre gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poetica Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg har nettopp vært på kurs i regi av Philips. (Det var en juicy en, tenker jeg! ;o) ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
red Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg har figurert i Aftenposten, VG og Dagbladet. I hvilken sammenheng hopper vi bukk over...*s* Også har jeg pult Mette-Marit, men det er det mange som har da.... så kult, da. Var hun no tess ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg lager middag nesten hver dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSophie Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 I går tok jeg med meg en 1/2 Smirnoff og en kartong sigaretter for mye over grensa.... ....i dag angrer jeg selvfølgelig på at jeg ikke tok mere..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Streken Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Noen tenker på meg når de mater hesten sin. *sjoijoijoijoiinnngg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillelurven Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg ble tatt i en razzia, og har en haug med fetisher *s*, iallefall to. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg ble tatt i en razzia, og har en haug med fetisher *s*, iallefall to. Det viste jeg ikke om deg Hmm man lærer bestandig noe nytt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 At jeg er god til å lage mat, men ikke gjør det! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg satt i fengsel for 7 år siden... Sjokkerende? ikke veldig, med DE skoa! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taj Mahal Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 At jeg er veldig snill 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
conan Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 conan er egentlig en jente. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 conan er egentlig en jente. Det visst vi! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSophie Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 conan er egentlig en jente. ...akkurat det har vi skjønt for lenge siden.....! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Billie boo Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 conan er egentlig en jente. Er du ei jente? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taj Mahal Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 conan er egentlig en jente. Hvem er det du har lagt bilde ut av da på bildesiden? '.' 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tristrist Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg er trist for tiden 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geddo Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg kunne ha tenkt meg å bli tatt av en mann samtidig som jeg sugde en annen :-0 Oi hvor sjokkerende jeg er i dag da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillelurven Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg kunne ha tenkt meg å bli tatt av en mann samtidig som jeg sugde en annen :-0 Oi hvor sjokkerende jeg er i dag da *flira* Lev deg ut litt da..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geddo Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 *flira* Lev deg ut litt da..... LOL, om jeg bare kunne. Tror ikke min mann hadde blitt fullt så tent om jeg hadde suget en annen mann mens vi hadde sex. Jaja, guri har jeg sagt noe litt for intimt om meg selv nå( Angre, angre) :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.