libra Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg kan brette tunga mot venstre til den er helt opp ned... og var i min første ungdom en jævel på nakenbading. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg klarer å vrenge tunga mi opp og berøre nesetippen. Interessant? ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Z! Da må det bli Z og ? siden det ikke er t. Hm......??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Da må det bli Z og ? siden det ikke er t. Hm......??? Det er sikkert meg! *puffer i det blonde håret* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Det er sikkert meg! *puffer i det blonde håret* ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tristrist Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 *Gir deg en stooor klem* Tusen takk, det varmet!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gnaffel-laffel Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg har vært pinsevenn... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg har vært pinsevenn... Er du en pinseuvenn nå? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg tror jeg er 20 år yngre enn jeg er. Slik føles det i hvert fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gnaffel-laffel Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Er du en pinseuvenn nå? vel...en lokal pinseuvenn...men har generelt ikke noe i mot folk som er buddys med pinsa! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyBlue Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg er ganske sentimental, særlig dagen derpå. En gang begynte jeg å sippe da jeg hørte filmanmeldelsen til E.T. på radio (Filmpolitiet). Det var utrolig flaut, selv om jeg var alene. Mer: Jeg snufsa litt da Linda Johansen i Borettslaget for første gang på 4 år var ute av leiligheten sin, og tok danskebåten for å besøke sønnen sin, også blei "hainn Thåmmy" (vofsen)*borte* hjemme i Norge - og hun ble helt fortvila og måtte skynde seg rett hjem med første fly. Ikkeno å si på innlevelsesevnen. *blid&glad* : 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bassisten Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg er ganske sentimental, særlig dagen derpå. En gang begynte jeg å sippe da jeg hørte filmanmeldelsen til E.T. på radio (Filmpolitiet). Det var utrolig flaut, selv om jeg var alene. Mer: Jeg snufsa litt da Linda Johansen i Borettslaget for første gang på 4 år var ute av leiligheten sin, og tok danskebåten for å besøke sønnen sin, også blei "hainn Thåmmy" (vofsen)*borte* hjemme i Norge - og hun ble helt fortvila og måtte skynde seg rett hjem med første fly. Ikkeno å si på innlevelsesevnen. *blid&glad* : Hehe, du er kul! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg kan knyte knute på en kirsebærstilk med bare tunga 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bassisten Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 At jeg er veldig snill Nei det går nok ikkje an. Du er muslim, og alle muslimar er forferdelege folk som flyr passasjerfly inn i høge bygningar... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bassisten Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Eg var med i halvsju fordi eg hadde krigsmuseum... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singularity Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Eg var med i halvsju fordi eg hadde krigsmuseum... Krigsmuseum ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bassisten Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Krigsmuseum ? Ja. Gjenstandar frå 2. verdskrig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 For hva da? Hehe... Nei, det er for dumt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bassisten Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg var i Guinnes Rekordbok i 1993. Når eg tenkjer etter var eg faktisk i Guiness' rekordbok i.. hmmm... 1990! Vi har så mykje sams, kjære! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Nei det går nok ikkje an. Du er muslim, og alle muslimar er forferdelege folk som flyr passasjerfly inn i høge bygningar... :-) Egentlig merkelig at de har flere fly igjen i arabiske land... ;-) Og ikke rart Boeing tjener penger! Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.