Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har lest flere innlegg og er litt forvirret. Noen tester etter 10 dager, andre etter 14.

Jeg har fått instrukser om følgende:

Tok ut egg mandag 26. aug. og satt inn to embryo den 28. aug.

Blodprøve har jeg tatt i dag den 9.sept. (dvs. 13 dager etter egginnsettingsdagen (inkl. egginnsetingsdagen)).

Clear Blue test hjemme den 13. sept. (dvs. 17 dager etter egginnsettingsdagen).

Hvilke erfaringer/instrukser har dere andre?

Som dere nå sikkert har skjønt, så er jeg en utålmodig sjel, men det er vel best å smøre seg med den berømte tålmodigheten.

Fortsetter under...

Heisann!

Ja, den rugetida er helt grusom! Dagene går så treeegt!!!

Hos Maigaard er det sånn: Teste på 14. dag (inkl. innsettingsdagen) Ingen blodprøve.

Tidligere måtte vi ta blodprøve å sende til DK, men det har de sluttet med, sånn at det blir litt enklere for oss. Men jeg må likevel si at jeg var hos legen i dag og tok en blodprøve. Det er jo litt ok å finne ut hvor høyt HCG-nivået er! Eller kanskje en blir enda mer bekymra da...?? Ikke vet jeg hva som er best!!

Må si jeg har smugtesta litt da, testa første gang på dag 12, 2 blå! Og det stemte det :o))

Siden du allerede har tatt blodprøve, så kan du nok ta en test også. For er det HCG i kroppen din så slår det ut på en Clearblue!

Lykke til!!!

Klem fra

Søker du på innlegg her inne så finner du ut at noen har testet positivt med CB bare 9 dager etter innsetting,mens andre ikke har fått positivt utslag før på 17 dagen.Så dette er helt individuellt.Noen produserer mere hcg enn andre på et tidlig stadium!

Silvana1365380201

Hei Gullegg!

Vi tar forsøket vårt på Riksen, og der gjøres det slik:

Blodprøve to uker etter uthenting. Dersom man tar en gravi.test denne dagen, vil et positivt resultat være positivt, mens et negativt svar KAN være falsk negativ. Dette er fordi det er litt tidlig i prosessen. Blodprøven vil imidlertid gi et riktig resultat.

Sist tok jeg ingen gravi.test, men blodprøve om morgenen (på Riksen) og fikk svar på telefon samme dag. Dette orker jeg imidlertid ikke denne gangen, jeg vil være forberedt dersom testen er negativ. Er den positiv, så kan jeg jo bare juble!!!!!!! (håpe, håpe, håpe). Uansett lønner det seg ikke å ta testen FOR tidlig, det kan bli både dyrt og deprimerende - kanskje til ingen nytte dersom det viser seg at et evt. negativt svar ikke var det allikevel......

Vel, vel, håper du ble litt klokere, og jeg ønsker deg lykke til!!!!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...