Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ok,Hey folkens! Nå har tenkt litt i det siste og jeg har bestemt meg ut på en reise på søken etter g-punktet ......på dama (såklart). Men før jeg i det hele tatt legger meg ut på reisen lønner deg seg jo såklart å studere kartet og se gjennom serverdighetene slik at jeg ikke går meg vil. hehe. Jeg har lest litt om det, men har aldri merket på henne om det var godt eller ikke. Jeg tror kanskje jeg trenger å lese og studere det litt mer før jeg fortsetter å klumse meg frem til løsningen. Vet at egentlig "å klumse seg frem" ville hvert en bra løsning noen ganger, men jeg trenger bare mer fakta. Så her kommer spørsmålene mine da..

- Kan noen av dere der ut en bra nettside om G-punktet?

- Er mange av du/dere som har funnet det eller er det bare noen enkelte kvinner?

- Kan dere noen gi meg en grei forklaring på feks. framgangsmåte?

- Kan du/noen av dere vise meg?

ok, stryk det siste spørsmålet.hehe.

Hilsen "TheOneAndOnly" Mr Moon.

"Shining high up in the sky".

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71633-g-spot/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...