Gå til innhold

FU:Forteller hans/hennes utstyr deg noe?

Anbefalte innlegg

Når du for første gang har sex med en ny type/dame, så legger du vel merke til om h*n er barbert, klippt eller ikke, tenker jeg. Iallefall gjør jeg det.

Og da tenker jeg mitt i fht det. Gjør du også det? Og hva syns du det forteller deg dersom denne nye elskeren er glattbarbert over det hele,litt barbert, ikke barbert i det hele tatt..?

Har det f.eks noe med seksuell aktivitet å gjøre slik som elskeren ser ut? jeg mener, ville en som ikke var særlig aktiv barbert og herja? Og finnes det kvinner og menn som er super-aktive, men likevel ikke barberer seg? Hva tenker DU når du ser på din nye elskers ....?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71646-fuforteller-hanshennes-utstyr-deg-noe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

22

• Tornerose

9

• nalle noll

2

• -Riksklysa

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg tenker hvis det ikke er shavet: Hmm... hun her er a) umoden, B) lite kjent med sin kvinnlighet, c) lesbisk, eventuelt brannsupporter og d) det blir ikke rare oralsexen på denne jenta!

90 % av de jeg har hatt sex med har vært shavet, og de få dårlige erfaringene jeg har hatt, har faktisk vært med ushavete damer.

Uten at jeg tror at det er pga shavinga.

Gjest tudellidu

Jeg tenker hvis det ikke er shavet: Hmm... hun her er a) umoden, B) lite kjent med sin kvinnlighet, c) lesbisk, eventuelt brannsupporter og d) det blir ikke rare oralsexen på denne jenta!

90 % av de jeg har hatt sex med har vært shavet, og de få dårlige erfaringene jeg har hatt, har faktisk vært med ushavete damer.

Jeg har på følelsen av at SierDuDet lever litt i en fantasi-verden. 90% av alle kvinner er faktisk ikke barbert. Og når du sier at oralsexen blir dårlig pga litt hår, ja da er du ikke særlig til mannfolk spør du meg....

Hadde jeg møtt en mann som tenkte som deg hadde jeg trodd at det var _du_ som var umoden.

Jeg har på følelsen av at SierDuDet lever litt i en fantasi-verden. 90% av alle kvinner er faktisk ikke barbert. Og når du sier at oralsexen blir dårlig pga litt hår, ja da er du ikke særlig til mannfolk spør du meg....

Jeg sier at 90 % av damene JEG har hatt sex med har vært barberte, ikke at 90 % av damene er det.

Annonse

Hvordan kan SDD vite det, han som sitter her inne 24 timer i døgnet?? Han kan da neppe ha hatt så mange damer at han kan si noe om dette vel?? 90% du liksom....*fnis* Kom deg ut i verden gutt så skal du få se at den ikke alltid er som man tror....

Jeg sier at 90 % av damene JEG har hatt sex med har vært barberte, ikke at 90 % av damene er det.

Du skriver: "Jeg sier at 90 % av damene JEG har hatt sex med har vært barberte, ikke at 90 % av damene er det."

Nå har ikke jeg lest begynnelsen av denne tråden, men mener du å si at resten hadde skjegg?

;-)

Med vennlig hilsen

Gjest tudellidu

Så du mener at hvis du har hatt sex med 100 damer, så har 90 av dem vært barbert?? Jeg vil nå påstå at det er lite mandig av deg at du ikke vil gi ei dame oralsex bare fordi hun har hår der nede! Helt seriøst mann! Alle damer fortjener oralsex uansett hvor mye hår de har. La oss si at du møter drømmedamen din. Dere skal ha sex, og så ser du at hun ikke er barbert...Og det viser seg at hun er fast bestemt på å beholde det der, gjør du det da slutt pga håret??

Hvordan kan SDD vite det, han som sitter her inne 24 timer i døgnet?? Han kan da neppe ha hatt så mange damer at han kan si noe om dette vel?? 90% du liksom....*fnis* Kom deg ut i verden gutt så skal du få se at den ikke alltid er som man tror....

Veldig mye av tiden her inne er på jobb. Jeg jobber som du forstår ofte kveld og natt.

Du har sikkert ikke sex på jobb du heller.

Du skriver: "Jeg sier at 90 % av damene JEG har hatt sex med har vært barberte, ikke at 90 % av damene er det."

Nå har ikke jeg lest begynnelsen av denne tråden, men mener du å si at resten hadde skjegg?

;-)

Med vennlig hilsen

Jeg _tror_ vi snakket om andre hårvekster, men hvis jeg har bommet i forhold til hva innlegget egentlig dride seg om så må jeg bare beklage :)

Det er mulig.

Men jeg vet hva jeg liker og ikke liker, og ser ikke noe galt i det.

Men det er forskjell på å si at man foretrekker barberte kvinner, og å si at de som ikke barberer seg er umodne eller mangler kontakt med sin kvinnelighet, for det vet du tydeligvis lite om. Jeg tror jeg må trekke tilbake mitt tidligere utsagn om at jeg trodde du var over 30. :-)

Annonse

Så du mener at hvis du har hatt sex med 100 damer, så har 90 av dem vært barbert?? Jeg vil nå påstå at det er lite mandig av deg at du ikke vil gi ei dame oralsex bare fordi hun har hår der nede! Helt seriøst mann! Alle damer fortjener oralsex uansett hvor mye hår de har. La oss si at du møter drømmedamen din. Dere skal ha sex, og så ser du at hun ikke er barbert...Og det viser seg at hun er fast bestemt på å beholde det der, gjør du det da slutt pga håret??

Alle jenter "fortjener" oralsex?

Du mener vel også at alle gutter "fortjener" analsex, da eller?

Veldig mye av tiden her inne er på jobb. Jeg jobber som du forstår ofte kveld og natt.

Du har sikkert ikke sex på jobb du heller.

Ikke vanligvis. Men hvis du sier at det meste av det du skriver her er når du er på jobb, og du samtidig skriver at du ikke har sex på jobben, da betyr vel det at du ikke har særlig mye sex da?? Og da er det vel litt feil av deg å sitte her og gi andre råd om hvordan de skal utføre oralsex på dama si, og samtidig si at å slikke en dame med hår er forferdelig....

Men det er forskjell på å si at man foretrekker barberte kvinner, og å si at de som ikke barberer seg er umodne eller mangler kontakt med sin kvinnelighet, for det vet du tydeligvis lite om. Jeg tror jeg må trekke tilbake mitt tidligere utsagn om at jeg trodde du var over 30. :-)

Hehe, ikke hør på alt jeg skriver. Jeg måtte trossalt bare komme opp med noen definisjoner over her :)

Jeg føler for øvrig at det går på hygiene, uten at jeg vel skrev det?

Jeg tror trossalt at jeg har vært bortpå ca 3 ushava damer, og det er de tre eneste jeg har hatt problemer med, i forhold til lukt.

Men det er mulig jeg har vært uheldig, noe som selvsagt er fullt mulig når man utelukkende baserer det man skriver (i hvertfall i denne tråden) på egne erfaringer.

Ikke vanligvis. Men hvis du sier at det meste av det du skriver her er når du er på jobb, og du samtidig skriver at du ikke har sex på jobben, da betyr vel det at du ikke har særlig mye sex da?? Og da er det vel litt feil av deg å sitte her og gi andre råd om hvordan de skal utføre oralsex på dama si, og samtidig si at å slikke en dame med hår er forferdelig....

Hvorfor det? Nå kan jeg ikke huske å ha brukt ordet "forferdelig", men at jeg virkelig ikke kan fordra det, det mener jeg.

Og da gjør jeg det ikke.

Gjest tudellidu

Alle jenter "fortjener" oralsex?

Du mener vel også at alle gutter "fortjener" analsex, da eller?

Vi damer trenger ofte oralsex for at sexen skal være noe digg for oss da vettu....Både gutter og jenter fortjener oralsex...Fortjener var vel et litt dårlig ord i denne sammenhengen, men jeg kom ikke på noe bedre. Jeg synes at oralsex burde være en selvfølge i norske parforhold! Analsex er ikke noe godt for jenter flest, så det synes jeg en privat sak opptill hver enkelt.

Gjest vet også hva jeg liker..........

Det er mulig.

Men jeg vet hva jeg liker og ikke liker, og ser ikke noe galt i det.

Ubarbert ser jeg rett og slett på som ett hygiene problem.

Jeg ville ikke hatt sex, med en som ikke gidder og stelle seg engang.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...