Gå til innhold

FU:Forteller hans/hennes utstyr deg noe?

Anbefalte innlegg

Det var nå ikke det jeg mente, men etter et visst antall partnere kan sex neppe bety det samme som med de første 3,4,5. Jeg vil ikke ha en mann som har hatt sex med "Gud og hvermann", sex betyr mer enn som så for meg. Nå betyr ikke det at jeg forventer at man skal leve i sølibat og vente til man er gift før man har sex, og selvsagt bare ha en partner i hele livet. Men selv om man er singel betyr ikke det at man bare skal gå ut å ha ONS i ny og ne for å tilfredsstille seg selv. Jeg synes det er en real turn off å høre at noen har hatt et par dusin før meg, og dette er alltid noe jeg vil vite relativt tidlig i et forhold.

Jeg ser ikke logikken i det, og hvis jeg skal sammenligne de 5 første jeg hadde sex med med de 5 siste, så vil jeg si at de 5 siste, tvert i mot i forhold til hva du tror, har betydd hundrevis av ganger mer enn de første.

De første betydde ingenting!

Det var når man var 18 og sjansen for å få sex bydde seg sånn ca 1 gang i året at man feide "hva som helst", ikke nå når man faktisk føler at man kan velge litt.

Jeg tror for øvrig at det var en test her framme for ikke lenge siden, i forhold til hvor mange folk rundt 30 år hadde hatt sex med, og husker jeg ikke helt feil var snittet rundt 15 så det er vel langt mer unormalt og ha hatt sex med 3 stk når man er på min alder, enn å ha hatt det med 20-25.

Uten at jeg unnskylder noe, for de eneste jeg angrer på er ett par stk for snart ti år siden, og de husker jeg ikke likevel.

Sex er gøy, jævla gøy, og jeg ser overhodet ikke poenget med å overdrive det å knipe beina sammen. Vi som ikke er i faste forhold trenger trossalt også sex.

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

22

• Tornerose

9

• nalle noll

2

• -Riksklysa

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg ser ikke logikken i det, og hvis jeg skal sammenligne de 5 første jeg hadde sex med med de 5 siste, så vil jeg si at de 5 siste, tvert i mot i forhold til hva du tror, har betydd hundrevis av ganger mer enn de første.

De første betydde ingenting!

Det var når man var 18 og sjansen for å få sex bydde seg sånn ca 1 gang i året at man feide "hva som helst", ikke nå når man faktisk føler at man kan velge litt.

Jeg tror for øvrig at det var en test her framme for ikke lenge siden, i forhold til hvor mange folk rundt 30 år hadde hatt sex med, og husker jeg ikke helt feil var snittet rundt 15 så det er vel langt mer unormalt og ha hatt sex med 3 stk når man er på min alder, enn å ha hatt det med 20-25.

Uten at jeg unnskylder noe, for de eneste jeg angrer på er ett par stk for snart ti år siden, og de husker jeg ikke likevel.

Sex er gøy, jævla gøy, og jeg ser overhodet ikke poenget med å overdrive det å knipe beina sammen. Vi som ikke er i faste forhold trenger trossalt også sex.

Ja, men hadde du istedet for å ha sex med 25 stykker hatt sex med bare de 5 som betydde mest for deg, så hadde det nok være annerledes. Jeg kunne aldri i min villeste fantasi hatt sex med noen jeg ikke hadde sterke følelser for. Jeg forventer ikke at alle skal tenke som meg, men de som ikke gjør det får heller ikke sjansen til å bli sammen med meg. :-) Forøvrig liker jeg ikke menn som røyker. Hehe... Det er egentlig synd du er så ulik meg, for jeg synes du er ganske koselig egentlig (men ikke si det høyt).

Ja, men hadde du istedet for å ha sex med 25 stykker hatt sex med bare de 5 som betydde mest for deg, så hadde det nok være annerledes. Jeg kunne aldri i min villeste fantasi hatt sex med noen jeg ikke hadde sterke følelser for. Jeg forventer ikke at alle skal tenke som meg, men de som ikke gjør det får heller ikke sjansen til å bli sammen med meg. :-) Forøvrig liker jeg ikke menn som røyker. Hehe... Det er egentlig synd du er så ulik meg, for jeg synes du er ganske koselig egentlig (men ikke si det høyt).

Hehe, jeg tenker helt omvendt av deg.

Faktisk er jeg mye mer skeptisk til jenter som faktisk har hatt mange lange forhold, enn de som har hatt mange ONS.

Hvorfor? Jo, fordi det vitner om at de går lett inn i forhold, og det synes jeg ikke man bør gjøre.

De som har en del ONS kan man unnskylde med at de ikke går lett inn i forhold - derfor alle ONSene - og når man en gang får en av dem så er det fordi man er helt spesiel.

Sånn tenker jeg faktisk, også i forhold til jenter jeg møter. Jeg går IKKE lett inn i forhold, noe som er grunnen til at jeg sjelden havner i noe annet enn elskerinnesituasjoner.

Jeg synes for øvrig at det er en bra holdning, og at man aldri lett bør gå inn i noe så viktig.

Dette blir det elskerinner og ONS av, om man ikke møter den "rette".

Hehe, jeg tenker helt omvendt av deg.

Faktisk er jeg mye mer skeptisk til jenter som faktisk har hatt mange lange forhold, enn de som har hatt mange ONS.

Hvorfor? Jo, fordi det vitner om at de går lett inn i forhold, og det synes jeg ikke man bør gjøre.

De som har en del ONS kan man unnskylde med at de ikke går lett inn i forhold - derfor alle ONSene - og når man en gang får en av dem så er det fordi man er helt spesiel.

Sånn tenker jeg faktisk, også i forhold til jenter jeg møter. Jeg går IKKE lett inn i forhold, noe som er grunnen til at jeg sjelden havner i noe annet enn elskerinnesituasjoner.

Jeg synes for øvrig at det er en bra holdning, og at man aldri lett bør gå inn i noe så viktig.

Dette blir det elskerinner og ONS av, om man ikke møter den "rette".

Jeg har ikke hatt mange lange forhold, jeg går ikke inn i forhold lett. Jeg har hatt ett langt forhold, som jeg fremdeles er i.

Annonse

Kvinne331365380360

Jeg ville aldri vært i et forhold hvor jeg ikke ga oralsex. Oralsex er trossalt noe av det beste jeg vet, og da snakker jeg om å gi.

Men jeg har noe i mot hår, og jeg kan ikke fatte hvorfor det skal plage noen, da jeg ikke skal ha sex med dere likevel.

Du synes det er bedre å gi oralsex til barberte damer. Jeg kan underskrive på at det føles mye bedre å motta oralsex som barbert dame.

Jeg forstår ikke hva de andre krangler etter? :)

Jeg ville aldri vært i et forhold hvor jeg ikke ga oralsex. Oralsex er trossalt noe av det beste jeg vet, og da snakker jeg om å gi.

Men jeg har noe i mot hår, og jeg kan ikke fatte hvorfor det skal plage noen, da jeg ikke skal ha sex med dere likevel.

Og hvor går denne mannen ut når han er på jakt etter et ons?*Plystre plystre*

Nå har jeg lest gjennom hele tråden og her er mitt bidrag:

Jeg legger ikke merke til om dama er hårete eller ikke når jeg skal ha sex med henne. Da er jeg opptatt av helt andre ting. Jeg har mange ganger tatt meg selv i å ettertid tenke, 'hvordan ser hun egentlig ut der nede? Jeg må passe på å legge merke til det neste gang!'

Hår betyr ikke urenslig. Men ei urenslig dame vil neppe bruke tid på å fjerne hår. Så damer som er hårete blir da i snitt oftere urenslige.

Om SDD eller andre ikke liker hår, så er det dems smak. Jeg synes damer som sminker seg mye er turn-off. Vi har forskjellig smak, og takk for det.

At SDD har vært borti stort sett barberte har sikkert sammenheng med hans smak for damer. Jeg vil tro at jenter som doller seg opp mye, altså bruker mye tid på utseendet generelt også barberer seg nedentil. Det er sikkert slike damer SDD liker.

Så slapp av folkens, stress mindre. Vi er alle forskjellige. Og som sagt, bra er det. For da slipper vi å krangle om de samme damene.

Dette var da ikke så vanskelig å akseptere?

Gjest ja til sex med barberte.

Du burde prøve det. Kjempe morsomt, og for en frihetsfølese og ikke ha forpliktelser. Og særlig da begge er barbert.

Har du ikke prøvd sex og begge er barbert, vet du ikke hva du kritiserer.

Kommer fra snuppa som er gift på 5 året og kun hatt samme sexpartner i 7 år.

Jeg husker at det ONS var gøy, er ikke senil heller:)

MVH

Jeg har skjønt at du ikke liker hår der nede, men det utrolig umodent. Hvor gammel er du egentlig? Har lurt litt på det skjønner du....Hvis du er 16 er det forøvrig ikke umodent av deg....

Å si at man foretrekker det ene eller annet er ikke umodent. Hvis man derimot påstår at alle SKAL være sånn eller sånn, da er man meg mulig umoden (og sikkert en hel del andre ting i tillegg)

".............."

Jeg har skjønt at du ikke liker hår der nede, men det utrolig umodent. Hvor gammel er du egentlig? Har lurt litt på det skjønner du....Hvis du er 16 er det forøvrig ikke umodent av deg....

Å si at man foretrekker det ene eller annet er ikke umodent. Hvis man derimot påstår at alle SKAL være sånn eller sånn, da er man meg mulig umoden (og sikkert en hel del andre ting i tillegg)

".............."

Annonse

Og hvor går denne mannen ut når han er på jakt etter et ons?*Plystre plystre*

Jeg er sjelden ute etter ons, men jeg ute i ny og ne likevel :)

Dette ble en lang og interessant tråd! :-) Way to go!

Og undertegnede går under nicket Turid k - nå. ;-)

På tide å si min mening også syns jeg!

Jeg er 27 år, og har etterhvert hatt en del partnere. Det jeg foretrekker er gutter som "steller seg" litt der nede. Jeg liker ikke at gutta er helt glattbarberte, det blir for meg litt for feminint. Men vel stelte, gjerne barberte på ballene. Litt hår ved rota syns jeg gutta bør ha.

Nå sier jeg bare hva JEG liker, akkurat som SDD sa sin mening lenger ned. Det handler ikke om umodenhet, det, det handler om å vite hva man liker og hvorfor.

Selv så er jeg ikke glattbarbert ovcer det hele, men har ikke akkurat mye hår, for å si det slik. Jeg liker å se velstelt ut, også der nede.

Og om det er ensbetydende med å være dollete (som en eller annen skrev), det vet jeg jommen ikke. Syns i grunnen det var et ganske teit utsagn.

Nok om det.

I mine øyne altså; Ja til velstelte gutter/menn.

MEN om min nye elsker IKKE er noe som helst barbert, så kaster jeg ham ikke vekk av den grunn. Barberte gutter kan være elendige i senga, mens ubarberte kan være nydelige, så det der henger iallefall ikke sammen.

Men OM min nye elsker skulle være ubarbert, så ville jeg kanskje med tid og stunder forsiktig spørre om vi skulle ta et bad og gjøre som vi ville med hverandre...Og dermed tatt en litt humoristisk vending på det, og kanskje shava ham litt forsiktig?..jeg vet ikke. Uansett det som er viktig er å få med seg at uansett hvordan man ser ut der nede, så sier det iallefall ingenting om hvorvidt man er god i senga eller ei.

Det er nok av gutter som sier de er super-aktive, og tror de vet hvordan behandle en dame, men når alt kommer til alt så er det mange som ikke har snøring.

Det var min mening om den saken.

;-)

Veldig enig med deg Tornerose.

Gutta må snart fatte at sex MED følelser er MYE bedre enn den forbaska ONS-sexen, eller sex uten følelser generelt. Så det så.

Høøøø???? ingen av oss???

*Snufs*

Du burde prøve det. Kjempe morsomt, og for en frihetsfølese og ikke ha forpliktelser. Og særlig da begge er barbert.

Har du ikke prøvd sex og begge er barbert, vet du ikke hva du kritiserer.

Kommer fra snuppa som er gift på 5 året og kun hatt samme sexpartner i 7 år.

Jeg husker at det ONS var gøy, er ikke senil heller:)

MVH

Jeg har prøvd det. Det er farlig av deg å anta noe du vet svært lite om. Jeg synes ikke det var noe spesielt, det var tvert i mot ganske plagsomt å måtte opprettholde den daglige barberingen for å forhindre hårstubber. Heldigvis har hverken jeg eller samboeren min hårfrykt (slik mange her tydeligvis har, som om det er noe skittent og unaturlig) og lar oss ikke hindre av hår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...