Gå til innhold

Et spørsmål til jenter, men også gutter

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurte på en ting som jeg vil gjerne ha svar på:

Hvis du får en kjæreste og dere skal etterhvert ha sex og dere prater om hvor mange dere har hatt, liker jenta mange at gutten har hatt mange elskere, fordi det peker mot erfaring. Eller liker hun ingen - hun føler seg heldig for å være den første?

Dette spørsmålet peker mot et par som er mellom 16 og 19 år gammel.

Takk for svarene.

Fortsetter under...

Gjest tudellidu

Selvfølgelig er jomfu (svenn) best!! Hva liker du da?? Erfaren jente eller jente som er jomfru, og nettopp DU får være den første?? Selvsagt jomfru! (vil jeg tro...?) Da kan man jo eksprimentere samme og lære hverandre. *sukk* Jeg synes ikke at gutta skal ha så mye erfaring jeg. (eller helst ingen) Ingenting er værre enn et stygt mannfolk som tror han kan alt og tror han vet hva jeg liker bare fordi alle de 50 andre damene hans likte det..Nei, jeg sier bare 1 ting: Jomfru,- ja takk! =)

Gjest uerfaren, nei takk........

Jeg hadde en "skrekklig" opplevelse da jeg var 18. Den nye kjæresten min hadde aldri hatt sex. Kynisk som jeg er, tok det ikke mange timene før han ble dumpa. Jeg er ingen prøvekanin heller.

Syns det er greit og ha sex med en med erfaring jeg, men nå er ikke det akuratt ett problem lenger da jeg er blitt "voksen" og godt gift.

Mvh

Gjest LadyLoca

Selvfølgelig er jomfu (svenn) best!! Hva liker du da?? Erfaren jente eller jente som er jomfru, og nettopp DU får være den første?? Selvsagt jomfru! (vil jeg tro...?) Da kan man jo eksprimentere samme og lære hverandre. *sukk* Jeg synes ikke at gutta skal ha så mye erfaring jeg. (eller helst ingen) Ingenting er værre enn et stygt mannfolk som tror han kan alt og tror han vet hva jeg liker bare fordi alle de 50 andre damene hans likte det..Nei, jeg sier bare 1 ting: Jomfru,- ja takk! =)

Dersom man juger i et spørsmål om man er jomfru eller ei,er det lett å bli avslørt.Desutten,hvem vil vel leve på en løgn overfor partneren?

Hvis jeg kunne velge ville jeg likt å ha en kjæreste som er jomfru. Jeg tror jeg ville ha blitt vanvittig nervøs om hun var erfaren. Ville også ha følt det litt trist å være hennes nr. 6 på "listen" hennes :)

Men spørsmålet er hva jenter liker, ALT for å glede jenter :)

Hvis jeg kunne velge ville jeg likt å ha en kjæreste som er jomfru. Jeg tror jeg ville ha blitt vanvittig nervøs om hun var erfaren. Ville også ha følt det litt trist å være hennes nr. 6 på "listen" hennes :)

Men spørsmålet er hva jenter liker, ALT for å glede jenter :)

Ikke alle kan være den første :)

Annonse

Skulle jeg bestemt, skulle han hatt noen få jenter før meg, som han brydde seg om og var glad i.

Jeg tror kanskje jeg hadde tent mer på en mann som hadde hatt mange før meg, enn en som hadde hatt få eller ingen.. (om det absolutt måtte ha noe å si i det hele tatt)

Samtidig hadde det nok ikke vart så lenge, kjærligheten ville nok ha dukket opp med den jomfruelige.

Gjest ikke undertegnet1

Jeg hadde en "skrekklig" opplevelse da jeg var 18. Den nye kjæresten min hadde aldri hatt sex. Kynisk som jeg er, tok det ikke mange timene før han ble dumpa. Jeg er ingen prøvekanin heller.

Syns det er greit og ha sex med en med erfaring jeg, men nå er ikke det akuratt ett problem lenger da jeg er blitt "voksen" og godt gift.

Mvh

Synes jo at dem som ikke har erfaring med sex må få lov til utforske uten at dem blir kritisert for det.

Har hatt sex med to gutter og begge hadde aldri hatt sex før.

Syntes dem var flinke jeg til tross for liten erfaring med det.

Fortid er fortid, jeg hadde ikke villet diskutere tidligere sexpartnere. Huff, det kan føre til mye sjalusi og dritt.

Alle er forskjellige, om du har sex med mange så er du alikevel uerfaren med den neste. Å si det til den nye partneren, nei det tror jeg ikke vil bære frukter.

Har du ikke hatt noen, ja se det er en annen sak. Det kan være viktig å si sånn at partneren forstår at du er usikker.

Du kan godt fortelle at du har hatt mange partnere før,men ikke på noe som helst overlegen måte.Også spørs det om du har blitt noe flinkere av det?Hvis du er like blank i sex allikevel,så bør du la være å fortelle om tall.Er det få partnere du hadde,gjør det ikke noe,bare vis lyst til å lære alt,helst med hennes hjelp,så går det bra skal du se!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...