Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har de tatt en "sjefsavgjørelse" på sykehuset i Trondheim. De har bestemt at man nå kan få gjennomføre fryseforsøk, men at man betaler kr. 4.900,- selv. Så det vil ikke gå som et eget forsøk av pakka.

Men nå som sykehuset endelig har bestemt seg, er det "for sent" for min del denne måneden. Så vi må belage oss på å vente enda en måned....

Men - den som venter på noe godt, vener ikke forgjeves :-)

Dessuten så liker jeg den blå trenden vi er inne i; Gratulerer til alle som har sett de to blå!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71706-frysefors%C3%B8k-i-trondheim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En ting er hva sykehuset har "bestemt". En annen ting er hva du skal betale etter de nye reglene. Sjekk med trygdekontor og helsedepartement. Kanske skal du ikke betale noe i det hele tatt.

Lykke til med frysforsøket. Jeg har også noen liggende i Bergen å vente. :o)

Hilsen

Er det totalpris for medisiner og alt?

en liten rettelse fra meg:

I en fax vi har fått fra sykehuset står det: "Vi trpr det vil være mulig å ta en egen betaling for denne behandlingen (full egenandel i vår var kr. 4.962,-) Inntil videre vil vi tilby tine-forsøk og avvente nærmere avgjørelse om betaling senere"

Ang. medisiner så er det vel ingen, bortsett fra progestan-kapslene som vi ikke får dekket. Eller..?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...