mrxx Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Unnskyld meg, men nå tør jeg påstå du passer navnet ditt - klyse! Hadde du lest tråden nedigjennom hadde du vel også sett at jeg er fullt klar over at jeg overreagerte. Tenk, det står tilogmed i overskriften her!*himler med øynene* Poenget er at jeg syns det hele er kinkig og det har satt seg som et lite anti-kompliment på selvtilliten. Så det så. At jeg reagerte slik er da noe jeg har holdt for meg selv, da. Han vet ikke at jeg tenker slik. Hadde det ikke vært verre om jeg hadde annonsert det for ham, kanskje? Og erfaren? det er vel revnende likegyldig for deg hvor mange jeg har hatt sex med, vel - men i ordet erfaring for meg ligger følgende: Flere lengre forhold der man har fått bruke tid sammen til å utforske og utprøve, - samt Noen litt tilfeldige kjappe forhold. Alt i alt sånn ca 60 stk eller noe sånnt. Fornøyd? ;-) *rekker tunge* At du ikke har annonsert til han hvordan du reagerte gjør ikke saken så veldig mye bedre. Antall sex-partnere sier heller ikke så mye om du er erfaren heller ikke. Mulig du er erfaren, men reaksjonen din tyder på at du har en side ved deg som du kan forbedre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71751-han-s%C3%A5ret-meg-og-jeg-overreagerer/page/2/#findComment-349845 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hva nå da? Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 det var da fælt da sinna vi var i dag da? når du faktisk går ut og proklamerer deg selv som erfaren uten å gjøre rede for hva du legger i begrepet så må man stille spørsmål om hva som legges i det. ikke sant? ellers hva han anngår er det kun han som kan gi det svar på hvorfor han syntes at din behanflig av hans edlere deler var for "hard". når det er sagt, så bør vel du, (med all din erfaring), vite at ikke alle kan behandles på samme måte? det som passet for "alle" tidligere partnere, passer ikke nødvendigvis for ham? eller? at du gir meg "kjeft" fordi jeg stiller spørsmål får stå for din egen regning, det plager ikke meg noe nevneverdig, du legger jo tross alt inn innlegget i håp om å få svar. *himler minst like mye med øynene* dersom svarene du ønsker går i retningen av sympati foreslår jeg at du legger inn det som et ønske i slutten av innlegget! hvis ikke? ja da kan du jo ta i mot svarene eller spørsmålene du får med stoisk ro. så det så, der fikk du den... og til opplysning, jeg leste faktisk hele innlegget, det var en av grunnene til at jeg lot meg undre over at du i det hele tatt postet det... til slutt: "all selvkritikk i andres nærvær er indirekte ros. den er til for å vise hvor mye man har råd til å unnvære" Sinna, jeg? Neeeida, bare så fryktelig over-reagerende!! Grrrr... Sorry, har en dårlig dag, ja. Det hører med til historien at vennen min er forelsket i meg. Jeg har følelser for ham, men vet ikke hva slags. I går ba jeg ham prøve kutte meg ut, for jeg er jo så usikker likevel. Og jeg vil bare hans beste. I dag angrer jeg nesten. For jeg er jo oppriktig glad i ham. Så beklager at jeg tok ut dette litt for hardt. Er bare fryktelig sårbar og lei meg for hele greia egentlig. Og å ta det ut på uskyldige "dolere" har ingen hensikt. Det ligger så mye mer bak denne historien enn det jeg forteller ikke sant. Alt er bare kaos. Sorry. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71751-han-s%C3%A5ret-meg-og-jeg-overreagerer/page/2/#findComment-349853 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hva nå da? Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 *Ler*.......overreagerer du nå tro? Forresten, hva er jeg ute etter mener du? Ja, jeg overreagerer. Beklager. Og jeg aner ikke hva jeg mener med at du er ute etter noe? Har jeg sagt det? Du beklager, du har all grunn til å flire og si at jeg reagerer alt for voldsomt her. Jeg gjør faktisk det, og innser det. Å poste innlegget var dumt i seg selv, for jeg har jo ikke tatt med bakgrunnen for at alt er blitt som det er blitt. Men at jeg ble småsåra på hans kommentar, joda, det gjorde jeg nok, men får vel heller bare tåle å bli jekka ned litt. Tror jeg hadde godt av det alt i alt. Skrev nettopp et like beklagende svar til Riksklysa.Du kan jo les det og. Iallefall...det er rett og slett litt for mye kaos i hodet på meg nå. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71751-han-s%C3%A5ret-meg-og-jeg-overreagerer/page/2/#findComment-349859 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hva nå da? Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 At du ikke har annonsert til han hvordan du reagerte gjør ikke saken så veldig mye bedre. Antall sex-partnere sier heller ikke så mye om du er erfaren heller ikke. Mulig du er erfaren, men reaksjonen din tyder på at du har en side ved deg som du kan forbedre. Neivel. Og javel. Du hadde likevel ikke trengt å si at jeg må forbedre meg. Det har jeg skjønt nå. Og kanskje trengte jeg å lære nettopp det.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71751-han-s%C3%A5ret-meg-og-jeg-overreagerer/page/2/#findComment-349862 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Ja, jeg overreagerer. Beklager. Og jeg aner ikke hva jeg mener med at du er ute etter noe? Har jeg sagt det? Du beklager, du har all grunn til å flire og si at jeg reagerer alt for voldsomt her. Jeg gjør faktisk det, og innser det. Å poste innlegget var dumt i seg selv, for jeg har jo ikke tatt med bakgrunnen for at alt er blitt som det er blitt. Men at jeg ble småsåra på hans kommentar, joda, det gjorde jeg nok, men får vel heller bare tåle å bli jekka ned litt. Tror jeg hadde godt av det alt i alt. Skrev nettopp et like beklagende svar til Riksklysa.Du kan jo les det og. Iallefall...det er rett og slett litt for mye kaos i hodet på meg nå. :-) Du skrev til meg "Og at DU ikke ville hatt noe med meg å gjøre OM jeg hadde vist min reaksjon, ja, det vitner vel om hva DU er på jakt etter...." Det var dette jeg lurte på hva du mente med. Når du skriver ett innlegg her inne må du regne med å ikke bare få medhold og medynk, selv om det selvsagt kan være fristende å jatte litt med deg. Men poenget er også at du skal få endel meninger på godt og vondt, slik at du kan klare å se dette fra flere vinkler. Jeg skjønner jo godt hvordan du har det nå, men desverre så lærer vi best på den harde måten av og til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71751-han-s%C3%A5ret-meg-og-jeg-overreagerer/page/2/#findComment-349881 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hva nå da? Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Du skrev til meg "Og at DU ikke ville hatt noe med meg å gjøre OM jeg hadde vist min reaksjon, ja, det vitner vel om hva DU er på jakt etter...." Det var dette jeg lurte på hva du mente med. Når du skriver ett innlegg her inne må du regne med å ikke bare få medhold og medynk, selv om det selvsagt kan være fristende å jatte litt med deg. Men poenget er også at du skal få endel meninger på godt og vondt, slik at du kan klare å se dette fra flere vinkler. Jeg skjønner jo godt hvordan du har det nå, men desverre så lærer vi best på den harde måten av og til. Ok...Jeg aner faktisk ikke hva jeg mente med det der..*rister på hodet over meg selv* Jeg har vel bare lirt av meg ett eller annet svada, tenker jeg. Ingen bombe akkurat i dag. Ja, jeg vet at når man skriver et innlegg så stiller man seg åpen både for hugg og for ros. Ros visste jeg selvsagt at jeg ikke kom til å få, men sååå mye hugg var jeg vel ikke forberedt på ;-) Men så trengte jeg det også, da...dessverre. Synd å si det, men jeg ble kanskje noe overrasket over at jeg ikke fiksa det "bra nok" på ham i går...Jeg *burde*, utifra egne preferanser, ha fiksa det bedre.Har en slags nederlagsfølelse, og det i seg selv er jo irrasjonellt. Man blir jo bedre av å bli rettledet på vei! Og jeg er glad du forstår litt mer. Hele opplegget er bare et eneste rot som jeg er nødt til å finne ut av. Er supersårbar i dag....men det har du jo skjønt ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71751-han-s%C3%A5ret-meg-og-jeg-overreagerer/page/2/#findComment-349906 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Riksklysa Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Sinna, jeg? Neeeida, bare så fryktelig over-reagerende!! Grrrr... Sorry, har en dårlig dag, ja. Det hører med til historien at vennen min er forelsket i meg. Jeg har følelser for ham, men vet ikke hva slags. I går ba jeg ham prøve kutte meg ut, for jeg er jo så usikker likevel. Og jeg vil bare hans beste. I dag angrer jeg nesten. For jeg er jo oppriktig glad i ham. Så beklager at jeg tok ut dette litt for hardt. Er bare fryktelig sårbar og lei meg for hele greia egentlig. Og å ta det ut på uskyldige "dolere" har ingen hensikt. Det ligger så mye mer bak denne historien enn det jeg forteller ikke sant. Alt er bare kaos. Sorry. :-) ingen som forventer at du skal unnskylde deg for oss, men det at du gjør det viser jo karakter da, den skal du ha... at følelseslivet kan bli vel kaotisk til tider kjenner de fleste av oss til, at det skjer når en minst ønsker det er forferdelig... ikke la egoet få en knekk, men tørr å stole på deg selv så skal du se at dere kan få det fint i sammen... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71751-han-s%C3%A5ret-meg-og-jeg-overreagerer/page/2/#findComment-349924 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Ok...Jeg aner faktisk ikke hva jeg mente med det der..*rister på hodet over meg selv* Jeg har vel bare lirt av meg ett eller annet svada, tenker jeg. Ingen bombe akkurat i dag. Ja, jeg vet at når man skriver et innlegg så stiller man seg åpen både for hugg og for ros. Ros visste jeg selvsagt at jeg ikke kom til å få, men sååå mye hugg var jeg vel ikke forberedt på ;-) Men så trengte jeg det også, da...dessverre. Synd å si det, men jeg ble kanskje noe overrasket over at jeg ikke fiksa det "bra nok" på ham i går...Jeg *burde*, utifra egne preferanser, ha fiksa det bedre.Har en slags nederlagsfølelse, og det i seg selv er jo irrasjonellt. Man blir jo bedre av å bli rettledet på vei! Og jeg er glad du forstår litt mer. Hele opplegget er bare et eneste rot som jeg er nødt til å finne ut av. Er supersårbar i dag....men det har du jo skjønt ;-) Det er farlig å tro at man er erfaren, jo mer du tror på at du gjør det riktige, jo mindre motagelig blir du for å lære eller gjøre noe annerledes. Det er fort gjort å oppheve seg overnfor andre og mene at det du gjør er rigtig (dette er ikke myntet på deg, men generelt). Den som er erfaren er den som tilpasser seg situasjonen og gjør det rette der og da. Det du har gjort er ikke verdens undergang, du har innsikt i deg selv og ser at måten du reagerte på var feil. Da har du ett meget godt utgangspunkt:-) Hvisker i øret ditt så ingen andre hører det: Selv om du påsto noe annet, så er det ikke sikkert vi hadde hatt det så verst om vi hadde sexet)....*ler* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71751-han-s%C3%A5ret-meg-og-jeg-overreagerer/page/2/#findComment-349946 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Ok...Jeg aner faktisk ikke hva jeg mente med det der..*rister på hodet over meg selv* Jeg har vel bare lirt av meg ett eller annet svada, tenker jeg. Ingen bombe akkurat i dag. Ja, jeg vet at når man skriver et innlegg så stiller man seg åpen både for hugg og for ros. Ros visste jeg selvsagt at jeg ikke kom til å få, men sååå mye hugg var jeg vel ikke forberedt på ;-) Men så trengte jeg det også, da...dessverre. Synd å si det, men jeg ble kanskje noe overrasket over at jeg ikke fiksa det "bra nok" på ham i går...Jeg *burde*, utifra egne preferanser, ha fiksa det bedre.Har en slags nederlagsfølelse, og det i seg selv er jo irrasjonellt. Man blir jo bedre av å bli rettledet på vei! Og jeg er glad du forstår litt mer. Hele opplegget er bare et eneste rot som jeg er nødt til å finne ut av. Er supersårbar i dag....men det har du jo skjønt ;-) "Ros visste jeg selvsagt at jeg ikke kom til å få, men sååå mye hugg var jeg vel ikke forberedt på ;-) Men så trengte jeg det også, da...dessverre." Neida, det fortjente du ikke. Han er en umoden liten gutt som ikke fikser at du ber han være litt forsiktig og reagerer med å sutre og reagere som han gjør. Det handler ikke om hva man sier - at man ikke skal kunne gi hverandre tilbakemeldinger og veiledning under kos - det handler om hvordan man sier det. Så hvis det er noen trøst - jeg forstår deg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71751-han-s%C3%A5ret-meg-og-jeg-overreagerer/page/2/#findComment-349959 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hva nå da? Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Det er farlig å tro at man er erfaren, jo mer du tror på at du gjør det riktige, jo mindre motagelig blir du for å lære eller gjøre noe annerledes. Det er fort gjort å oppheve seg overnfor andre og mene at det du gjør er rigtig (dette er ikke myntet på deg, men generelt). Den som er erfaren er den som tilpasser seg situasjonen og gjør det rette der og da. Det du har gjort er ikke verdens undergang, du har innsikt i deg selv og ser at måten du reagerte på var feil. Da har du ett meget godt utgangspunkt:-) Hvisker i øret ditt så ingen andre hører det: Selv om du påsto noe annet, så er det ikke sikkert vi hadde hatt det så verst om vi hadde sexet)....*ler* Du har helt rett i at det er "farlig" å gjøre seg til en slags "mester" i egne øyne. Jeg ser ikke slik på meg selv, men jeg syns jo selv jeg er _ganske_ god, da ;-) Og det etter kommnetarer jeg har fått...og reaksjoner ikke minst. Så joda, jeg skjønner godt hva du mener, og er så enig så! At ikke det er verdens undergang det som skjedde i går, det har du kanskje rett i, men for meg ble det et lite nederlag. Kanskje nettopp fordi jeg ønsket så veldig å gjøre ham bare godt..? Nok om det. Takk for forståelse hvertfall. Og som en kommentar til din hvisking:Nei jeg tror faktisk ikke det hadde vært så aller verst nei... ;-) Men nå må du ikke si mer, for jeg lar meg lett rive med ;-).... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71751-han-s%C3%A5ret-meg-og-jeg-overreagerer/page/2/#findComment-349965 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hva nå da? Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 ingen som forventer at du skal unnskylde deg for oss, men det at du gjør det viser jo karakter da, den skal du ha... at følelseslivet kan bli vel kaotisk til tider kjenner de fleste av oss til, at det skjer når en minst ønsker det er forferdelig... ikke la egoet få en knekk, men tørr å stole på deg selv så skal du se at dere kan få det fint i sammen... TAKK! :-)) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71751-han-s%C3%A5ret-meg-og-jeg-overreagerer/page/2/#findComment-349966 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hva nå da? Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 "Ros visste jeg selvsagt at jeg ikke kom til å få, men sååå mye hugg var jeg vel ikke forberedt på ;-) Men så trengte jeg det også, da...dessverre." Neida, det fortjente du ikke. Han er en umoden liten gutt som ikke fikser at du ber han være litt forsiktig og reagerer med å sutre og reagere som han gjør. Det handler ikke om hva man sier - at man ikke skal kunne gi hverandre tilbakemeldinger og veiledning under kos - det handler om hvordan man sier det. Så hvis det er noen trøst - jeg forstår deg Ja, nemlig!*fornøyd* Litt umodent var det, ikke sant? Er glad det finnes noen som ser det litt fra min side også! TAKK! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71751-han-s%C3%A5ret-meg-og-jeg-overreagerer/page/2/#findComment-349970 Del på andre sider Flere delingsvalg…
conan Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Du overreagerer helt utenfor alle proporsjoner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71751-han-s%C3%A5ret-meg-og-jeg-overreagerer/page/2/#findComment-349977 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hva nå da? Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Du overreagerer helt utenfor alle proporsjoner. DET GJØR JEG IKKE DET!!! KJEMPETULLING!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71751-han-s%C3%A5ret-meg-og-jeg-overreagerer/page/2/#findComment-349989 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hva nå da? Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Du overreagerer helt utenfor alle proporsjoner. Takk det har jeg skjønt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71751-han-s%C3%A5ret-meg-og-jeg-overreagerer/page/2/#findComment-349990 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Du overreagerer helt utenfor alle proporsjoner. Utenfor proporsjoner? hehe Nei, kjære deg, han sutrer fordi hun er en dame som vet å fortelle hvordan hun vil ha det Det blir no ala det her: Hun: "kjære, jeg har ikke så lyst på biff i dag, kan vi ikke forsøke fisk?" Han: "da gidder jeg nå ihvertfall ikke drikke øl *furte*" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71751-han-s%C3%A5ret-meg-og-jeg-overreagerer/page/2/#findComment-349991 Del på andre sider Flere delingsvalg…
conan Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 DET GJØR JEG IKKE DET!!! KJEMPETULLING!! Jeg skjønner ikke hvorfor du gadd å spørre om hva andre mente.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71751-han-s%C3%A5ret-meg-og-jeg-overreagerer/page/2/#findComment-349997 Del på andre sider Flere delingsvalg…
conan Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Utenfor proporsjoner? hehe Nei, kjære deg, han sutrer fordi hun er en dame som vet å fortelle hvordan hun vil ha det Det blir no ala det her: Hun: "kjære, jeg har ikke så lyst på biff i dag, kan vi ikke forsøke fisk?" Han: "da gidder jeg nå ihvertfall ikke drikke øl *furte*" Den muligheten vurderte jeg også, helt til jeg begynte å lese hva slags svar denne "Hva nå da?" gir til de som responderer. Etter det har jeg ikke vært i tvil om at det var HUN som overreagerte.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71751-han-s%C3%A5ret-meg-og-jeg-overreagerer/page/2/#findComment-349999 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Utenfor proporsjoner? hehe Nei, kjære deg, han sutrer fordi hun er en dame som vet å fortelle hvordan hun vil ha det Det blir no ala det her: Hun: "kjære, jeg har ikke så lyst på biff i dag, kan vi ikke forsøke fisk?" Han: "da gidder jeg nå ihvertfall ikke drikke øl *furte*" Begge forteller den andre hvordan de vil ha det, men forskjellen er altså at når han gjør det er det sutring, og når hun gjør det er det helt OK? Jeg skjønner for øvrig ikke hvordan du kan si at han sutrer. Det framgår da ikke av innlegget? Eller mener du at han fabrikerer kritikk for å ta igjen? (Nå var det bra jeg kikket på første linje før jeg sendte innlegget. Det sto nemlig Zirineonan! ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71751-han-s%C3%A5ret-meg-og-jeg-overreagerer/page/2/#findComment-350011 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hva nå da? Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Den muligheten vurderte jeg også, helt til jeg begynte å lese hva slags svar denne "Hva nå da?" gir til de som responderer. Etter det har jeg ikke vært i tvil om at det var HUN som overreagerte.... Det er ikke undertegnede i tvil om heller, så er det sagt. Men Zirine klarte iallefall i utgangspunktet å se ting litt fra min side og. Mennene her tok "parti" med sin likemann med en eneste gang. :-) Så *blæh!* på deg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71751-han-s%C3%A5ret-meg-og-jeg-overreagerer/page/2/#findComment-350016 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.