Gå til innhold

Han såret meg og jeg overreagerer?

Anbefalte innlegg

Gjest Hva nå da?

Begge forteller den andre hvordan de vil ha det, men forskjellen er altså at når han gjør det er det sutring, og når hun gjør det er det helt OK?

Jeg skjønner for øvrig ikke hvordan du kan si at han sutrer. Det framgår da ikke av innlegget? Eller mener du at han fabrikerer kritikk for å ta igjen?

(Nå var det bra jeg kikket på første linje før jeg sendte innlegget. Det sto nemlig Zirineonan! )

Er det ikke bare å spørre MEG om han sutret eller ei?

Nei, han sutret ikke. Ok? :-)

Han sa rett og slett bare i fra. JEG overreagerte. Ferdig med den saken.

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

6

• mrxx

5

• conan

5

• -Riksklysa

4

Mest aktive i denne tråden

Begge forteller den andre hvordan de vil ha det, men forskjellen er altså at når han gjør det er det sutring, og når hun gjør det er det helt OK?

Jeg skjønner for øvrig ikke hvordan du kan si at han sutrer. Det framgår da ikke av innlegget? Eller mener du at han fabrikerer kritikk for å ta igjen?

(Nå var det bra jeg kikket på første linje før jeg sendte innlegget. Det sto nemlig Zirineonan! )

Jeg sier ikke hva som er rett, det jeg sier er at jeg forstår henne - hvis det hun skriver er riktig gjenfortalt.

"Eller mener du at han fabrikerer kritikk for å ta igjen?"

Jeg kan jo ikke si det er sant, det vet jeg jo ikke - men ja, det er det som slår meg. Når noen furter fordi de ikke tåler at man sier at man kanskje kan gå litt varsommere frem - vel, jeg skjønner godt at hun mistet lysten. Jeg fordrar selv ikke furtne mannfolk, men det betyr ikke at jeg ikke kan la meg lede :)

Bedre med zirineonan enn zirineonani :)

Gjest Hva nå da?

Jeg skjønner ikke hvorfor du gadd å spørre om hva andre mente....

Jeg trengte en utblåsning, er det så galt? Og det har du vel egentlig skjønt nå, etter å ha lest hele tråden, eller....?

Og dessuten trodde jeg kanskje ikke jeg hadde reagert SÅ voldsomt som alle dere andre skal ha det til her, men DET har jeg altså gjort.

"Kjempetulling"-svaret er det forøvrig ikke jeg som har skrevet...Så er det sagt.

Den muligheten vurderte jeg også, helt til jeg begynte å lese hva slags svar denne "Hva nå da?" gir til de som responderer. Etter det har jeg ikke vært i tvil om at det var HUN som overreagerte....

Da er det godt de har oss her - som alltid reagerer rasjonelt når vi føler oss misforstått, mener jeg.

*jaada* :)

Jeg trengte en utblåsning, er det så galt? Og det har du vel egentlig skjønt nå, etter å ha lest hele tråden, eller....?

Og dessuten trodde jeg kanskje ikke jeg hadde reagert SÅ voldsomt som alle dere andre skal ha det til her, men DET har jeg altså gjort.

"Kjempetulling"-svaret er det forøvrig ikke jeg som har skrevet...Så er det sagt.

Det var da svært så lite som skulle til for at du trengte denne gigautblåsningen...

Hvordan takler du det når nor virkelig går det i mot?

Inspirert av en annen stor DOLER:

Med de vennligste, elskverdigste hilsener og en stor klem fra

Da er det godt de har oss her - som alltid reagerer rasjonelt når vi føler oss misforstått, mener jeg.

*jaada* :)

Det er jo derfor DOL er til, slik at mennesker i nød når livet går i høye bølger og bak er frem og opp er ned, kan vende seg til sine samtidige og få et objektivt, nøytralt syn på saken- uten overraksjoner av noe slag.. :-)

Annonse

Gjest Hva nå da?

Det var da svært så lite som skulle til for at du trengte denne gigautblåsningen...

Nei det er ikke lite som skal til. Jeg er (dessverre) altfor tøff og hard til å ta ut noe som helst. Tar jeg det ut, så røyner det virkelig på.

Men det som skjedde mellom meg og ham var toppen på en lang historie...og hadde du visst hele story'n så hadde du skjønt at nå går faktisk livet midt i mot...Ok? derfor også litt irrasjonelle utblåsninger og overreaksjoner...

Og klemmen mottas med stor takk :-)

Sender en tilbake...

Gjest Hva nå da?

Ok, dette som nettopp skjedde må kringkastes i denne tråden.

Jeg fikk nettopp en mail fra min kjære omtalte venn..

Og i og med at jeg vet han ikke surfer på DOL, så tillater jeg meg å sitere sånn noenlunde ordrett:

"Kjære deg, bare en liten hilsen for å si unnskyld til deg. Jeg er lei meg dersom jeg såret deg i går. Jeg vet jeg uttalte meg litt for hardt, og sa noen dumme ting. Er likevel glad i deg..".....

Også skrev han litt mer som dere ikke får vite...

Men kanskje dette betyr at jeg ikke overreagerte SÅ voldsomt likevel? Joda, overreagerte gjorde jeg jo, men kanskje ikke SÅ veldig som alle her inne skal ha det til (med unntak av Zirine).

Ha! ;-)

Gjest Jaså, bare det så?

Og i og med at jeg vet han ikke surfer på DOL, så tillater jeg meg å sitere sånn noenlunde ordrett:

"Kjære deg, bare en liten hilsen for å si unnskyld til deg. Jeg er lei meg dersom jeg såret deg i går. Jeg vet jeg uttalte meg litt for hardt, og sa noen dumme ting. Er likevel glad i deg..".....

Men kanskje dette betyr at jeg ikke overreagerte SÅ voldsomt likevel? Joda, overreagerte gjorde jeg jo, men kanskje ikke SÅ veldig som alle her inne skal ha det til (med unntak av Zirine).

Ha! ;-)

Og du går fem på, slik vi vet at kvinner gjør. *ler*

Det er forskjell på hva vi gutta egentlig mener, og hva vi av taktiske grunner sier.

Fyren er hypp på deg, ikke tvil om det, og vet hva han må si for å blidgjøre deg. Det der har jeg sett, og utført selv, et antall ganger.

Men er du fornøyd, så for all del.... :-)

Forøvrig er det ikke tvil om at overreagerte så det holdt.

Gjest Hva nå da?

Og du går fem på, slik vi vet at kvinner gjør. *ler*

Det er forskjell på hva vi gutta egentlig mener, og hva vi av taktiske grunner sier.

Fyren er hypp på deg, ikke tvil om det, og vet hva han må si for å blidgjøre deg. Det der har jeg sett, og utført selv, et antall ganger.

Men er du fornøyd, så for all del.... :-)

Forøvrig er det ikke tvil om at overreagerte så det holdt.

Jaja, så har også DU omsider fått med deg at jeg overreagerte. Fantastisk. Forventer du en diplom for det eller?

Uansett hva du måtte ha sagt og gjort overfor jenter, så er ikke alle som deg, da, vet du! ;-) Og om fyren her mener det han sier eller bare er "taktisk", ja, samma det vel; jeg er iallefall fornøyd, ikke sant og det er vel og bra.

Du skjønner mailen kom noe overraskende på meg, for å si det slik....

Puh! Er utslitt av å finne ut av hvem som har overreagert eller ikke. Det viktigste for meg var å få "blåst ut", og det har jeg gjort.

Også har jeg lært et par-tre saker av det hele, da. Bra, ikke sant?

:-)

Gjest Jaså, bare det så?

Jaja, så har også DU omsider fått med deg at jeg overreagerte. Fantastisk. Forventer du en diplom for det eller?

Uansett hva du måtte ha sagt og gjort overfor jenter, så er ikke alle som deg, da, vet du! ;-) Og om fyren her mener det han sier eller bare er "taktisk", ja, samma det vel; jeg er iallefall fornøyd, ikke sant og det er vel og bra.

Du skjønner mailen kom noe overraskende på meg, for å si det slik....

Puh! Er utslitt av å finne ut av hvem som har overreagert eller ikke. Det viktigste for meg var å få "blåst ut", og det har jeg gjort.

Også har jeg lært et par-tre saker av det hele, da. Bra, ikke sant?

:-)

Jo da, bra at du har lært. :-)

Litt kritikk/korrigering må vi alle tåle, ingen av oss er perfekte.

(Vel, når jeg tenker etter, ville en slik kritikk mot meg vært vannvittig usaklig og uten rot i virkeligheten, men det er en helt annen sak... .-) ...)

Hygg dere videre.

Ha! ;-)

trenger vi å ta den igjen?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...